Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

hej miamore Kör zumba i grupp som du vet, min sommarkurs är slut på torsdag men snart börjar vinterschemat på gymmet och de har zumba där oxå

• Puchiko
    MiAmore skrev 2010-08-09 14:59:29 följande:
    Hej hej! Här börjar inte zumban i grupp förens i sept. Har inte kommit igång med den igen här hemma ännu, efter att ha varit super dålig med det dem två sista veckorna. Ska försöka komma igång med det igen denna veckan, men känner inte mig så motiverad för tillfället
    men skulle inte du träna på ABF? kom igen, du klarar det
  • Puchiko
    MiAmore skrev 2010-08-09 22:14:50 följande:
    Ja men det var bara en fem veckors kurs tyvärr. Jag höll på med styrketräning ett tag, och tyckte att det var rätt roligt, men tröttnade på att göra det ensam efter ett tag
    aha.. jag kör styrketräning med sambon..
  • Puchiko
    jakeline skrev 2010-08-11 11:47:47 följande:
    eller så får ni bygga ett hemmagym. :P

Förresten, är det bara jag som har problem med reggeaton? Jag fårbara inte till det... speciellt inte basicsteget... fattar inte...
    jag hade svårt för den i början oxå, tills min ledare bytte låt.. nu kan jag den helt plötsigt
  • Puchiko
    MiAmore skrev 2010-08-11 20:42:14 följande:
    Vet faktiskt inte, men tror inte det

Här har jag tyvärr fått lägga zumban på hyllan ett tag. Jag är plattfot, och för några år sedan hade jag väldigt mkt problem med det, hade verkligen JÄTTEONT. Fick inlägg, och sedan blev det så pass bra att jag inte behövde använda inläggen mer. Men nu dem två sista veckorna har jag börjat få problem med fötterna igen, har jätte ont vissa dagar
    Åh vad trist Hoppas du blir bättre snart igen!
    jakeline skrev 2010-08-11 21:12:03 följande:
    ah, då är det kört för mig. jag tränar ju hemma. finns inga som har zumba här i obyggden :P Kanske beror på att jag inte alls har det där hiphopgunget man ska ha... är mer en salsatjej.
    Haha samma här men många skratt får man imorgon är det sista gången på zumban
  • Puchiko

måste fråga er tjejer, en kompis har inflyttningsfest på lördag och tänkte ge henne en liten korg med godsaker. Vill ha tips på vad jag kan ha i Vill inte ge något som kräver kyla pga att det är rötmånad och jag ska sitta på bussar ett tag.

Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt