• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-13 20:07:46 följande:
    min zumba är slut nu sista gången igår.. får se när zumban börjar på mitt gym
    Vad tråkigt. Men du tränar väl hemma också, eller?
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-14 11:18:04 följande:
    nej jag tränar inte hemma
    Ok, då förstår jag att du tycker det är tråkigt att zumban är över för sommaren. Du får väl träna hemma också då
  • Puchiko

tror inte att jag kommer göra det så känns som onödiga pengar, tror zumba och afrodans börjar på gymmet om 3-4 veckor..

• MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-14 13:42:39 följande:
    tror inte att jag kommer göra det så känns som onödiga pengar, tror zumba och afrodans börjar på gymmet om 3-4 veckor..
    Okaj, du gör som du vill
  • Lindie

Tack vare zumban har jag fått ett nyttigare liv också just nu. Det är så kul. Önskar man kunde få till lite mer "flavour" som de säger... och det där med att vicka höfterna så fort framotillbaks medans man dansar är svårt att få till tycker jag.

• sweran

har bara läst TS så ursäkta om jag frågar ngt som redan finns i tråden.

är sugen på att testa zumba, men tycker det är lite dyrt att beställa :(
    finns det ngn provbit på nätet, eller så, så att man vet fall det är värt att lägga ut pengar på att beställa det riktiga sen?

tänkte sätta fart när bebis har ploppat ut o man känner sig hyfsad i kroppen...

• MiAmore
    Lindie skrev 2010-08-16 13:38:01 följande:
    Tack vare zumban har jag fått ett nyttigare liv också just nu. Det är så kul. Önskar man kunde få till lite mer "flavour" som de säger... och det där med att vicka höfterna så fort framotillbaks medans man dansar är svårt att få till tycker jag.
    Höfterna kommer efter ett tag Kanske inte fullt lika fort som dem får till det, men mer iaf
    sweran skrev 2010-08-16 13:42:43 följande:

har bara läst TS så ursäkta om jag frågar ngt som redan finns i tråden.

är sugen på att testa zumba, men tycker det är lite dyrt att beställa :(
    finns det ngn provbit på nätet, eller så, så att man vet fall det är värt att lägga ut pengar på att beställa det riktiga sen?

tänkte sätta fart när bebis har ploppat ut o man känner sig hyfsad i kroppen...

Kolla din mail

Jag hade tänkt prova på att ta ett 20 min pass ikväll med lindad fot, men det vet i katten om jag kommer orka. Känner mig mer levande än död idag. Vår lilla herre tyckte inte vi behövde sova så många timmar i natt *gäspar*
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt