• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • Miniapa

Nu har jag kört 20 minuters passet och är helt slut! Men fasen va kul det var!
    Ska hoppa in i duschen och sedan ner i sängen. Godnatt på er alla zuma-dansare

• saraA88

körde lite zumba nu eftersom jag är förkyld så testade jag lite smått. de är svåra steg., men men man lär sej =)

• Made in Taiwan

Ska se om jag också kan zumba om sisådär 23 minuter. ;) Såg er tråd, allt med "gå ner i vikt" är mycket lockande ;) , kollade hemsidan och, nja, orkar inte köpa hela setet utan testar en basics på datorn. 20 minuter har man ju alltid (eller vad är det man brukar falla för på tvshop?! haha)

• jakeline
    MiAmore skrev 2010-08-10 20:09:16 följande:
    Jag tror hade nog kunnat få med mig maken, problemet är ju då vem som ska passa sonen när vi tränar? hehe
    eller så får ni bygga ett hemmagym. :P

Förresten, är det bara jag som har problem med reggeaton? Jag fårbara inte till det... speciellt inte basicsteget... fattar inte...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Puchiko
    jakeline skrev 2010-08-11 11:47:47 följande:
    eller så får ni bygga ett hemmagym. :P

Förresten, är det bara jag som har problem med reggeaton? Jag fårbara inte till det... speciellt inte basicsteget... fattar inte...
    jag hade svårt för den i början oxå, tills min ledare bytte låt.. nu kan jag den helt plötsigt
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-10 20:22:50 följande:
    har ni inget gym där ni bor med barnvakt? vet att vissa har det
    Vet faktiskt inte, men tror inte det

Här har jag tyvärr fått lägga zumban på hyllan ett tag. Jag är plattfot, och för några år sedan hade jag väldigt mkt problem med det, hade verkligen JÄTTEONT. Fick inlägg, och sedan blev det så pass bra att jag inte behövde använda inläggen mer. Men nu dem två sista veckorna har jag börjat få problem med fötterna igen, har jätte ont vissa dagar
  • jakeline
    Puchiko skrev 2010-08-11 19:14:32 följande:
    jag hade svårt för den i början oxå, tills min ledare bytte låt.. nu kan jag den helt plötsigt
    ah, då är det kört för mig. jag tränar ju hemma. finns inga som har zumba här i obyggden :P Kanske beror på att jag inte alls har det där hiphopgunget man ska ha... är mer en salsatjej.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Puchiko
    MiAmore skrev 2010-08-11 20:42:14 följande:
    Vet faktiskt inte, men tror inte det

Här har jag tyvärr fått lägga zumban på hyllan ett tag. Jag är plattfot, och för några år sedan hade jag väldigt mkt problem med det, hade verkligen JÄTTEONT. Fick inlägg, och sedan blev det så pass bra att jag inte behövde använda inläggen mer. Men nu dem två sista veckorna har jag börjat få problem med fötterna igen, har jätte ont vissa dagar
    Åh vad trist Hoppas du blir bättre snart igen!
    jakeline skrev 2010-08-11 21:12:03 följande:
    ah, då är det kört för mig. jag tränar ju hemma. finns inga som har zumba här i obyggden :P Kanske beror på att jag inte alls har det där hiphopgunget man ska ha... är mer en salsatjej.
    Haha samma här men många skratt får man imorgon är det sista gången på zumban
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-11 22:05:07 följande:
    Åh vad trist Hoppas du blir bättre snart igen!
    jakeline skrev 2010-08-11 21:12:03 följande:
    Haha samma här men många skratt får man imorgon är det sista gången på zumban
    Ja jag har börjat använda mina inlägg igen o hoppas att det ska bli bra snart igen
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt