• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • Miniapa

Är gravid i v 12, kanske ska jag beställa redan nu och smygträna lite inför viktminskningen efter graviditeten? Verkar som om alla här tycker att det är kul och värt pengarna. Är jättesugen på att testa!

• MiAmore

Jag är lite sur på min man just nu. Han har fått mig att lova honom att inte testa mig förens min mens är ett par-tre dagar sen. *suck* Ska försöka hålla mig borta härifrån fram tills dess och återkommer med ett förhoppningsvis positivt besked om några dagar

Miniapa: Ja gör det Det är verkligen jätte roligt Jag ska bara försöka skärpa mig o komma igång med det igen.. haha

• Miniapa

Nu har jag beställt stora paketet med 10st skivor och 2 par hantlar, mannen ville också vara med och köra

• Mrs Suz

Men Gud vilken rolig tråd! Tänkte precis starta en likadan! Skrattande Sonen är nu 5 mån och jag har tröttnat på de extra kilorna som hänger kvar som en envis bilring runt midjan!

Vad kul att slippa göra det ensam! Ikväll ska det Zumbas!

Hur mkt har ni lyckats gå ner och under hur lång tid?

Lycka till alla!

• jakeline
    Mrs Suz skrev 2010-08-05 09:58:19 följande:
    Men Gud vilken rolig tråd! Tänkte precis starta en likadan! Skrattande Sonen är nu 5 mån och jag har tröttnat på de extra kilorna som hänger kvar som en envis bilring runt midjan!

Vad kul att slippa göra det ensam! Ikväll ska det Zumbas!

Hur mkt har ni lyckats gå ner och under hur lång tid?

Lycka till alla!
    jag har minskat 4 cm om midjan, men inte så mycket i vikt. men man känner skillnad ganska fort i kroppen
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Smultronpajen88

Jag har ångest, jag har inte kört zumba på 2 dagar.. har dock haft en väldigt huvudvärk så har inte orkat. men ändå känner jag ångest..

Känns som att jag blir fetare för varje dag som går.. Kanske inte så konstigt eftersom jag är gravid,. Men jag är SUPERRÄDD för att gå upp alldeles förmycket i vikt..
    Jag har liksom inte problem att hålla mig borta från godis m.m. men min stora fiende är COCA - COLA. jag klarar knappt en dag utan cola... Nu råkade jag skriva lite om annat. sry!!

• Mrs Suz
    jakeline skrev 2010-08-05 13:53:01 följande:
    jag har minskat 4 cm om midjan, men inte så mycket i vikt. men man känner skillnad ganska fort i kroppen
    4 cm! Wow! Hur lång tid tog det för dig? Kör du varje dag?
  • Lindie

Jag har kommit in i att köra ett pass direkt på morgonen då gubben fortfaande är inne. Det funkar jättebra. Oftast blir det bara tid för 20min passet, men nån gång ibland de andra. Det är så himla skönt och kul. Hoppas det håller i sig nu. Jag har gått ner alla mina gravkilon nu +lite till....hihi....och lillen är bara 2,5månad.

• MiAmore

Min mens kom sent igårkväll. Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev. From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga Men zumban där emot, den ska jag tvärtom försöka vara riktigt aktiv med, from nu. *ler*

Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt