• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • MiAmore
    emsan83 skrev 2010-06-20 13:45:04 följande:
    piratebay funkar ännu :)
    Jag håller med Jakeline, tycker inte att vi ska förespråka nerladdning då det ju är olagligt...
    jakeline skrev 2010-06-20 20:26:20 följande:
    Körde cardioparty idag. Det var jättekul! Och nu är jag helt slut! Klart rekommenderat...
    Måste komma igång med skiva två snart. *ler* Antar att det är på den skivan cardioparty finns?
  • Lindie

Här är en till som nyss har fått ett zumba paket på posten. Har kört ett pass idag och det var gör bra. Kul och jobbigt. Kommer verkligen fortsätta med det och hoppas på att gå ner lite gravidkilon.... har en liten på en månad.

Vilken skiva tycker ni mest om? Vilket paket har ni köpt.

• Zinara

Tack för infon Ska kanske våga mig på att beställa efter att bröllopet är betalt då

• jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-20 22:22:12 följande:
    Jag håller med Jakeline, tycker inte att vi ska förespråka nerladdning då det ju är olagligt...
    jakeline skrev 2010-06-20 20:26:20 följande:
    Körde cardioparty idag. Det var jättekul! Och nu är jag helt slut! Klart rekommenderat...
    Måste komma igång med skiva två snart. *ler* Antar att det är på den skivan cardioparty finns?
    Den är på en egen skiva... Jag har basics + 20 min, sculpt and tone och cardio party
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-06-21 14:20:22 följande:
    Den är på en egen skiva... Jag har basics + 20 min, sculpt and tone och cardio party
    Jasså.. Ok

Jag har inte tränat zumba på nästan en hel vecka nu, av olika anledningar. Men ikväll ska jag ta ett pass minsann, och imorgon är det dags att träna i grupp
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-21 15:20:14 följande:
    Jasså.. Ok

Jag har inte tränat zumba på nästan en hel vecka nu, av olika anledningar. Men ikväll ska jag ta ett pass minsann, och imorgon är det dags att träna i grupp
    kul! Jag har vilodag idag, men ska på't igen imorgon. Jag inbillar mig att jag redan känner lite skillnad i kroppen :P
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-06-21 15:42:40 följande:
    kul! Jag har vilodag idag, men ska på't igen imorgon. Jag inbillar mig att jag redan känner lite skillnad i kroppen :P
    Jo men det är inte alls omöjligt att du känner skillnad redan
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-21 15:59:15 följande:
    Jo men det är inte alls omöjligt att du känner skillnad redan
    hehe maken säger att han inget märkt iaf... men å andra sidan ser han mig varje dag också... 
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt