• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • örebromupp

Jag frågade för att jag litar inte på alla sajter som tillhandahar att det fungerar, har redan kraschat datorn en gång, har inte lust att åka på något igen

Trolltoka skrev 2010-06-16 14:33:22 följande:
    googla
    Varför allt detta tjafs? Se det som ett tillfälle att öka förståelse och tolerans
  • LivL
    anneh skrev 2010-06-16 13:14:30 följande:
    nada, jag laddade ner Drömmer
    Hjalp, jag vill ocksa!
  • MiAmore

Ja det var helt klart roligare att träna det i grupp. Då kan man skratta åt varandra.. haha Men jag ska fortsätta träna det här hemma också. Har haft ont i knävecket sedan igår, så jag behöver ta en paus idag från zumban. Men har ju tränat två dagar på raken denna veckan (här hemma i måndags och i grupp igår), så det kan jag väl förtjäna? Men imorgon ska jag ta ett pass igen, så vidare jag inte har mer ont i knävecket. Onödigt att ta ut sig allt för mkt, då slutar det ju till slut med att man inte kan träna alls :-|

• MiAmore
    SandraLindholm skrev 2010-06-18 14:49:59 följande:
    Tränade idag, det passet man har hantlarna till.
    Den skivan är min favorit
    Hur gick det då? Jag har inte tränat zumba sedan i tisdags pga att jag haft ont i benen.
  • Tamme

Jag har fått mina skivor idag. Ska köra första ggn imorgon :)))

• Zinara

Tänkte höra med er exakt hur fysikt tufft zumba är? Lider av värkproblematik och svår astma. Klarar inte massa hopp. Är det mycket hopp eller mest rörelser som vanlig dans? Har inte vågat beställa då det ändå kostar en del och det är onödigt om jag inte klarar av det

• jakeline
    Zinara skrev 2010-06-19 08:54:14 följande:
    Tänkte höra med er exakt hur fysikt tufft zumba är? Lider av värkproblematik och svår astma. Klarar inte massa hopp. Är det mycket hopp eller mest rörelser som vanlig dans? Har inte vågat beställa då det ändå kostar en del och det är onödigt om jag inte klarar av det
    det är inte särskilt mycket hopp, och bara du bestämmer hur jobbigt du vill ha det... Det är mer som dans med inslag av aerobics skulle jag vilja påstå.  Du kan titta på youtube efter zumba, det finns en demovideo där har jag för mig.

sen vill jag bara uppmana alla till att INTE förespråka olagligheter så som nedladdning. Vi vill ju inte att tråden ska stängas...

Här blir det lite cardio party i eftermiddag har jag tänkt.. bara maken kan släppa teven :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt