• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • saraA88
    Rååsa Smurfen skrev 2010-08-10 12:15:34 följande:
    jag var okså cola beronde innan ,men började dricka citron fanta i stället   och har inget sug alls efter cola nu och fantan dricker nån gång i bland  bara.
    samma här älskade cola. men sen satte sambon stopp. s¨å jag började med loka eller ramlösa istället =)
  • saraA88

usch kan inte köra zumba än =( är dunder förkyld skit jobbigt, vill ju börja nån gång =(

• Smultronpajen88
    Rååsa Smurfen skrev 2010-08-10 12:15:34 följande:
    jag var okså cola beronde innan ,men började dricka citron fanta i stället   och har inget sug alls efter cola nu och fantan dricker nån gång i bland  bara.
    OKej, så cola beroendet slutade för att du bytte till fanta citron..? hoppas det fungerr för mig med, men jag har sååååå svårt att sluta dricka cola...
  • Miniapa

Fick mitt paket idag!
    Smygkollade på basic-skivan på stegen och blev svett efter 4:e steget, haha. Ska jobba lite till men ikväll när Alva somnat så ska jag testa 20 minuter express!

• jakeline
    Miniapa skrev 2010-08-10 15:38:43 följande:
    Fick mitt paket idag!
    Smygkollade på basic-skivan på stegen och blev svett efter 4:e steget, haha. Ska jobba lite till men ikväll när Alva somnat så ska jag testa 20 minuter express!
    härligt! jag ska nog också försöka köra 20 minspass idag. har inte tränat på två veckor... mjukstart är nog bra
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Smultronpajen88
    jakeline skrev 2010-08-10 15:56:58 följande:
    härligt! jag ska nog också försöka köra 20 minspass idag. har inte tränat på två veckor... mjukstart är nog bra
    20 minuters passet tycker jag är bra. Nu när jag är gravid är det precis att jag orkar det passet ;O
  • Puchiko
    MiAmore skrev 2010-08-09 22:14:50 följande:
    Ja men det var bara en fem veckors kurs tyvärr. Jag höll på med styrketräning ett tag, och tyckte att det var rätt roligt, men tröttnade på att göra det ensam efter ett tag
    aha.. jag kör styrketräning med sambon..
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-10 19:55:30 följande:
    aha.. jag kör styrketräning med sambon..
    Jag tror hade nog kunnat få med mig maken, problemet är ju då vem som ska passa sonen när vi tränar? hehe
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt