• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • MiAmore

Jag har äntligen börjat komma igång med min träning igen känner jag, och det är SÅ skönt. Jag har varit ute på en långpromenad var annan dag (två dagar på raken någon dag också tom.) och tränat zumba var annan dag, denna veckan. Skulle ha tränat zumba igår, men då var min mamma här, och på kvällen var det mys med familjen. Just nu städar jag (städpaus för tillfället dock *ler*) huset, men så fort jag städat klart ska jag ta ett zumba pass innan jag sedan ska gå över till svägerskan där sonen o guben är

• LillemorR

I mårgon ska jag Zumba utan barn denna gång för de ska på dagis...
    Det jag tycker är svårt är att det blir spegelvänt när man tittar på hur stegen ska tas och Reggeaton har jag svårt med. Det som stör mig liiite liiite är att på den oranga skivan med stegen är det några låtar som de spelar flera gånger undra vafför...

• jakeline
    LillemorR skrev 2010-10-25 22:21:42 följande:
    I mårgon ska jag Zumba utan barn denna gång för de ska på dagis...
    Det jag tycker är svårt är att det blir spegelvänt när man tittar på hur stegen ska tas och Reggeaton har jag svårt med. Det som stör mig liiite liiite är att på den oranga skivan med stegen är det några låtar som de spelar flera gånger undra vafför...
    jag brukar inte köra spegelvänt utan köra som de gör, kör de med höger kör jag med vänster. Lättare att hänga med. Det spelar ju inge roll... 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline
    Shorona skrev 2010-11-15 10:05:03 följande:
    Hur går det för er?
    Jag tänkte prova Zumba idag!
    här har det inte blivit något sedan jag blev gravid... :P tanken var att jag skulle komma igång igen, men det sket sig ganska rejält. Är sjukt trött när jag kommer hem och helgerna går åt till annat... Men förhoppningen finns där...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • MiAmore
    Shorona skrev 2010-11-15 10:05:03 följande:
    Hur går det för er?
    Jag tänkte prova Zumba idag!
    Det går väl sådär.. *ler smått* Zumbar i grupp en gång i veckan, men mycket mer än så blir det inte just nu tyvärr. Kan inte skylla på graviditet (tyvärr) som Jakeline, men jag är ändå oftast väldigt trött när jag kommer hem från jobb om dagarna, och helgerna går åt till en massa annat + att jag jobbar var annan helg
  • sanaa1987

Hej tjejer!
    För dom som har provat Zumba. Funkar den??

• Yrja M
    Anna72sthlm skrev 2010-08-22 20:49:25 följande:
    Jag kan rekommendera både Zumba och Brazil Butt Lift.
    Finns hos... www.fitnessdvd.se tror jag.
    Är det någon som har beställt därifrån? De har visst bara förskottsbetalning så jag undrar om de är seriösa och verkligen skickar paket..
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt