• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • denlillablå

Åh, här hoppar jag in! Ska få Zumba i julklapp och tänkte köra igång direkt i mellandagarna. Att komma iväg och träna är stört omöjligt i nuläget eftersom jag är hemma själv med lilltjejen i långa perioder, så då passar ju hemträning bra. Och Zumba verkar kul! Återkommer när jag testat det efter jul

• Yrja M
    MiAmore skrev 2010-12-19 20:32:31 följande:
    Inte ännu, men kommer till 99,9% få den i julklapp av guben Skrattande Har du provat det?
    Nä, inte än.. men vi får väl se vad tomten kommer med Flört
  • Liddi

Hej Jag behöver verkligen börja röra på mig och det där zumba verkar ju bra för man kan göra bort sig ensam hemma och slipper gå ut ruskiga vinterdagar Kan ni rekommendera någonstans där man kan köpa dem till ett vettigt pris? finns det en massa olika att välja mellan? vad ska man välja? 

Alexander 090210
  • Liddi

MiAmore: Hej Du kanske inte minns mig men vi hängde ihop i en gravidtråd för 81:or som du startade för 100 år sedan  

Jag hittade den här sidan...är det någon som handlat därifrån tidigare? De vill tydligen att man betalar innan och då vill man ju gärna veta om de är seriösa först  http://www.fitnessdvd.se/

Alexander 090210
  • MiAmore
    mills skrev 2010-12-20 16:18:53 följande:
    MiAmore: Hej Du kanske inte minns mig men vi hängde ihop i en gravidtråd för 81:or som du startade för 100 år sedan  

Jag hittade den här sidan...är det någon som handlat därifrån tidigare? De vill tydligen att man betalar innan och då vill man ju gärna veta om de är seriösa först  www.fitnessdvd.se/
    Hej! Jo jag känner igen ditt namn iaf Allt bra med dig?

Jag har inte handlat därifrån. Men vet i katten om jag litat på någon som vill att man ska betala INNAN man fått varorna?
  • Liddi
    MiAmore skrev 2010-12-21 10:37:22 följande:
    Hej! Jo jag känner igen ditt namn iaf Allt bra med dig?

Jag har inte handlat därifrån. Men vet i katten om jag litat på någon som vill att man ska betala INNAN man fått varorna?
    Jodå allt är bra med mig Själv då? Inte långt tills det blir 2 års kalas nu  

Nej det är ju lite så jag åxå känner...man vill ju inte betala och sedan stå där med lång näsa Får kanske vänta tills efter jul och se om det blir rea någonstans... Hur bra fungerar zumba? är det någon som gått ner i vikt av det? mitt största problem är magen, jag är smal annars men magen sitter där och irriterar  
    Alexander 090210
  • MiAmore
    mills skrev 2010-12-21 14:09:54 följande:
    Jodå allt är bra med mig Själv då? Inte långt tills det blir 2 års kalas nu  

Nej det är ju lite så jag åxå känner...man vill ju inte betala och sedan stå där med lång näsa Får kanske vänta tills efter jul och se om det blir rea någonstans... Hur bra fungerar zumba? är det någon som gått ner i vikt av det? mitt största problem är magen, jag är smal annars men magen sitter där och irriterar  
    Ja min kille blir ju 2 år redan i januari.. Tiden har gått sjukt fort!

Jag tror att zumba fungerar jättebra om man tränar regelbundet och åtminstone två dagar i veckan. Man märker att det är riktigt bra träning för hela magen och bröstet.
    ♥Milo 090107♥
  • jakeline
    Yrja M skrev 2010-12-25 22:58:34 följande:
    Någon som fått xbox zumba kinect i julklapp och hunnit testa? Tungan ute
    nej, men jag har sett reklamen! :P är sugen på att fixa det sedan när vi skaffat kinect! :P 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt