Inlägg från: saraA88 |Visa alla inlägg
  • saraA88

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

hej här en till som har köpt zumba =) hoppar in =)

hur går det för dig ts ?

• saraA88
    MiAmore skrev 2010-08-06 08:37:47 följande:
    Min mens kom sent igårkväll. Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev. From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga Men zumban där emot, den ska jag tvärtom försöka vara riktigt aktiv med, from nu. *ler*
    då är vi två, trodde oxå att jag verkligen var gravid denna månad då jag fick svagt plus. men sen gick jag till gyn där testet blev negativt. visst är det jobbigt att läsa andras symtom, jag försökte oxå att inte va här., men det gick inte så bra =(
  • saraA88

märkte igår att jag har gått ner 8 kilo typ, utan att göra något :S elelr jo vi har köpt en valp som jag måste gå ut me ofta. kanske är därför :D

• saraA88
    Smultronpajen88 skrev 2010-08-08 21:05:02 följande:
    Åh vad har ni köpt för hund?
    vi har köpt en rottweiler. han är 9 veckor nu
  • saraA88
    jakeline skrev 2010-08-09 09:11:19 följande:
    åh vi har en 10 åring hemma underbara hundar!
    javisst är dom , helt underbara =)
  • saraA88
    Rååsa Smurfen skrev 2010-08-10 12:15:34 följande:
    jag var okså cola beronde innan ,men började dricka citron fanta i stället   och har inget sug alls efter cola nu och fantan dricker nån gång i bland  bara.
    samma här älskade cola. men sen satte sambon stopp. s¨å jag började med loka eller ramlösa istället =)
  • saraA88

usch kan inte köra zumba än =( är dunder förkyld skit jobbigt, vill ju börja nån gång =(

• saraA88

körde lite zumba nu eftersom jag är förkyld så testade jag lite smått. de är svåra steg., men men man lär sej =)

• saraA88
    Becciz skrev 2010-08-12 22:27:06 följande:
    TystHej hej jag har aldrig prövat Zumba men ska göra det hur funkar det finns det att ladda ner??
    jag har laddat ner från på thepiratebay,
  • saraA88

man får väl ladda ner ? men man får inte fildela det är olagligt

Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt