Inlägg från: Sunkiissed |Visa alla inlägg
  • Sunkiissed

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Jag har alla skivor & två par hantlar & har tränat emellanåt!

Har tvillingar så ibland räcker inte tiden till men vill gärna vara med & peppa!

• Sunkiissed
    Trolltoka skrev 2010-06-15 12:56:35 följande:
    Har fått låna skivor. Har påbörjat att beta av genomgången. Fy rackarns så knepigt! Hur lång tid tog det innan ni andra fick in alla rörelser?
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 28+1 13/3-07♥Hugo 40+6 29/1-10*~*
    För mig tog det inte alls lång tid.

Men har dansat sen jag var 6 år & har även gått på mycket friskis&stvettis. Även tränat olika gympapass på gymmet som har innehållit mycket steg & så.

Har ett par kompisar som tyckt det varit jättesvårt, testa att köra den som har hantlarna med, den har inte lika mkt steg & jag tycker iallafall den är lättare
  • Sunkiissed
    bara lilla jag skrev 2010-06-15 14:46:59 följande:
    vad kostar zumba att köpa?
    Jag fick något som kostade runt 1000kr+200frakt, då fick jag en massa cd skivor + ett par extra hantlar så jag slipper köra själv om någon så snällt vill stå & göra detta med mig
  • Sunkiissed
    MiAmore skrev 2010-06-15 21:49:57 följande:
    Första zumba passet i grupp avklarat. Det gick bra och var jätte roligt Imorgon är det "zumba paus", men på torsd är det dags igen! (hemma)
    Måste väl ha varit roligare att göra det i grupp?

Jag tränade en gång här hemma med min mamma & då kände jag mig mer motiverad på att göra alla steg rätt, att ta ut mig mer i rörelserna osv.

Blir absolut mer motiverad i grupp än att stå själv!
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt