sassa07 skrev 2010-06-18 09:44:17 följande:
MD77: Jag håller tummarna för dig att du hinner till Danmark När börjar du med Pergo???
Syskonmaking: Äsch du får inte säga att du är en jobbig patient På min gyn avdelning kan dom nog mitt persnr nu hehe... Finns ju inga dumma frågor
Jag har oxå fått min mens-jippiii!!! Men oxå pirrigt
Jag tog ett grav. test imorse, bara för att lugna mig själv nu när mensen inte har dykt upp på ett tag, å va hände samtidigt som jag kissade på stickan- jo mens!
Du skrev att du börjar i övermorgon? Kan jag oxå göra det då??? hmmm trodde det va på mensens 5e dag...
Nää man har ju rätt att fråga hundra frågor men ändå så känner man sig lite knäpp! hihi
Skönt att mensen har kommit, synd bara att gravtestet inte hann bli pos innnan istället... Hade du ÄL i samband med dom där konstiga flytningarna eller? Tänke eftersom det är 2 veckor mellan dom och mensen?!
Är det första Pergokuren du tar eller?
Man kan börja med pergo på dag 3-5. Dom flesta verkar börja på dag 5 men min läkare tycker det är bättre på dag 3. Jag läste att någons läkare hade sagt att det gav extra effekt att börja tidigt men det var som sagt bara en som sagt så.
Jag tog på dag 3 förra gången och fick äl på dag 9. Så jag kör samma denna gång..