• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-24 23:07:38 följande:
    Nej vad tråkigt att det var neg.. Hade du BIM idag?
    Meeeeen, så länge du inte fått någon mens så finns ju "risken" att du är gravid!!!!
    Jag skulle nog dricka om jag var du. Kanske inga kompiösa mängder men lite njutningsvin skulle nog få trilla ner..

Corri: Gud vad skönt att ni får hjälp så snabbt!!!!! Jag håller tummar och tår!!
    annakohler skrev 2010-06-24 10:15:19 följande:
    jo jag har testat med en del olika nu men det verkar som om testen saknar färg
    Men vad skumt att det blir lika på olika märken!! Är du låghormonare eller?
    Köp ett clearblue digital så får du ett riktigt svar!
    har nog vart låghormonare dem två andra gångerna med plussade i v8 o v9
    nu är jag på BIM+1 och ingen mens men en massa flytningar o halsbränna
  • Ljus82

Grattis ni som har blivit gravid, hoppas att allt flyter på :)

Idag är det BIM för mig, gjorde ett test och det visade negativt :(. Är såå deppig....... Barnmorskan sa att mensen kunde dröja när man tar pergotime...så nu väntar jag på den.

• annakohler
    Ljus82 skrev 2010-06-25 11:50:45 följande:
    Grattis ni som har blivit gravid, hoppas att allt flyter på :)

Idag är det BIM för mig, gjorde ett test och det visade negativt :(. Är såå deppig....... Barnmorskan sa att mensen kunde dröja när man tar pergotime...så nu väntar jag på den.
    har ätit pergotime sedan mars och min mens har aldrig vart sen men den kan och har vänt på klacken o kommit 6dagar tidigare men aldrig sent
  • Eddam
    annakohler skrev 2010-06-25 09:03:05 följande:
    har nog vart låghormonare dem två andra gångerna med plussade i v8 o v9
    nu är jag på BIM+1 och ingen mens men en massa flytningar o halsbränna
    Ja men då är det ju inte så konstigt att du inte kan plussa ordentligt! Bara vänta lite tid nu först då så du kan plussa sen!

Ljus82: Som jag skrivit förut, så länge mensen inte kommit så finns chansen fortfarande att du kan vara gravid! :-.)
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-25 20:31:07 följande:
    Ja men då är det ju inte så konstigt att du inte kan plussa ordentligt! Bara vänta lite tid nu först då så du kan plussa sen!

Ljus82: Som jag skrivit förut, så länge mensen inte kommit så finns chansen fortfarande att du kan vara gravid! :-.)
    enligt en annan hemsida så ska jag ha bim idag men det stämmer inte...är ju på BIM+1 enligt FL:s ägglossningskalender...skumt...just nu mår jag bara rent ut sagt skit,,,alldeles yr i huvudet, molvärk i tjejmagen...kommer inte min mens till måndag så ska jag se om jag kan få ta ett test hos mödravården
  • Skrållan83
    sassa07 skrev 2010-06-24 21:54:02 följande:
    Tråkigt att höra att det visade neg, men man vet ju aldrig

Jag tycker att du ska njuta av alkoholhaltiga drycker imorgon
    Om du allt förmodan skulle vara gravid så skadar det INTE barnet för det är alldeles för tidigt i graviditeten isf... Tom barnmorskorna säger det!
    Vissa får ju tom vänta 1v innan ett grav.test visar pos.
    Och många har druckit å sen några dagar senare plussat..

Njut av morgondagen å koppla av
    GLAD MIDSOMMAR på dig
    Jag njöt, och jag kopplade av igår. Det blev några glas vin. En bra midsommarafton.
    Hoppas att ni alla har en bra helg!
    Eddam skrev 2010-06-24 23:07:38 följande:
    Nej vad tråkigt att det var neg.. Hade du BIM idag?
    Meeeeen, så länge du inte fått någon mens så finns ju "risken" att du är gravid!!!!
    Jag skulle nog dricka om jag var du. Kanske inga kompiösa mängder men lite njutningsvin skulle nog få trilla ner..
    Jag tror att jag har BIM idag! För idag är det 14 dagar sedan jag gjorde det första positiva ÄL-testet. Men jag vet inte, eftersom jag inte haft någon regelbunden mens innan så är det svårt att säga. Men det är då ingen mens på gång.
    Däremot är mina bröst helt galet ömma, gör SÅ ont att ha BH på. Någonting är det på gång med min kropp...
  • annakohler

BIM+2 idag och ingen mens i sikte....

• Eddam
    Skrållan83 skrev 2010-06-26 16:07:15 följande:
    Däremot är mina bröst helt galet ömma, gör SÅ ont att ha BH på. Någonting är det på gång med min kropp...
    Det låter ju lovande förstås!

Jag vet inte vad som händer här.. Funderar på om jag missade min stegring eller om jag inte har haft någon än..
    Ältesten som annars inte visar nånting visade ett svagt teststreck häromdagen (dag 10 och 11 tror jag det var). för att sen försvinna igen. Jag tror att jag hade ÄLflytningar men dom har försvunnit dom med.. Jag vet inte vad..
    Jag får väl fortsätta testa och se om det blir något mer.. jobbigt känns det..
  • annakohler

fick min mens idag bim+3 kom den på typiskt....dags för en pergotime kur till

• sassa07
    Eddam skrev 2010-06-27 08:38:31 följande:
    Det låter ju lovande förstås!

Jag vet inte vad som händer här.. Funderar på om jag missade min stegring eller om jag inte har haft någon än..
    Ältesten som annars inte visar nånting visade ett svagt teststreck häromdagen (dag 10 och 11 tror jag det var). för att sen försvinna igen. Jag tror att jag hade ÄLflytningar men dom har försvunnit dom med.. Jag vet inte vad..
    Jag får väl fortsätta testa och se om det blir något mer.. jobbigt känns det..
    Jag är på dag 10 idag men tog inget  ÄL-test imorse, men jag hade däremot jättevita klumpiga/trådiga flytningar imorse...  Vi hade sex igår, även om man inte behöver ha det varje dag blir jag rädd att man kanske missar....
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??