Eddam skrev 2010-06-29 21:26:24 följande:
Ja jag testar varje dag. Eftersom jag fick utslag på dag 9 och 10 förra gången så började jag direkt när jag ätit kuren klart.. Men idag har jag inte testat. Ska göra det sen..
Jag har lite svag mensvärk och tuttarna spänner lite men ingen känsla av att nån ÄL skulle vara på gång..
Ja jag förstår verkligen att man blir bekväm med en 6åring! Jag börjar bli bekväm med våran son och han är bara 1 år och 9 månader.. haha.. Så jag vill gärna bli gravid INNAN all trots börjar så vi inte hinner ångra oss.. haha..
Springtur? Vad jobbar du med?
Skrållan: NEJ!! Hoppas det bara är lite som kommer ut och att det slutar lika fort som det kom!
Jag har oxå molande/mensliknande värk!! Ibland "hugger" det till. Sen kan det mola en stund och sen känner jag inget!!! E såå rädd att jag bara inbillar mig :-/
Jag menade i går att man kanske inte ska ta ÄLtest efter att man druckit en massa kaffe på jobbet å sen på kvällen va jag ute å sprang så det blev liter vis med vatten efter springturen...
Jag jobbar med inköp/logistik
Hade ju vart skönt att få gå hemma ett litet tag nu...
Imorse halv 6 väckte jag min sambo för sex, det gick la sådär!! Han kände sig pressad, men vad ska man göra, han vill ju oxå! Vi kommer inte att se varann förrän på fredag kväll (rätt sent)... så jag ville göra det!! Men men till slut gick det bra å jag åkte till jobbet
Skrållan83: hur går det???