• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Skrållan83
    annakohler skrev 2010-06-27 08:51:52 följande:
    fick min mens idag bim+3 kom den på typiskt....dags för en pergotime kur till
    Men hade inte du redan plusat?
  • sassa07
    annakohler skrev 2010-06-27 08:51:52 följande:
    fick min mens idag bim+3 kom den på typiskt....dags för en pergotime kur till
    samma tanke här som Skrållan83 skrev???

Skrållan83: Skönt att du njöt av det alkoholhaltiga Har du tänkt att testa dig snart igen???
  • annakohler
    Skrållan83 skrev 2010-06-27 09:56:28 följande:
    Men hade inte du redan plusat?
    var ett spökstreck tydligen
  • annakohler
    sassa07 skrev 2010-06-27 10:04:45 följande:
    samma tanke här som Skrållan83 skrev???

Skrållan83: Skönt att du njöt av det alkoholhaltiga Har du tänkt att testa dig snart igen???
    får se om detta som kom är en nidbllödning eller mens...på 3timmar har inte tampongen jag tog blivit fylld vilken den alltid har första dagen
  • Skrållan83
    sassa07 skrev 2010-06-27 10:04:45 följande:
    Jag har tänkt göra ett nytt grav.test på fredag. För till helgen ska jag på festival, och då vill jag ju veta om jag kan dricka några cider med gott samvete eller om jag ska låta bli. Drömmer
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-06-27 09:15:23 följande:
    Jag är på dag 10 idag men tog inget  ÄL-test imorse, men jag hade däremot jättevita klumpiga/trådiga flytningar imorse...  Vi hade sex igår, även om man inte behöver ha det varje dag blir jag rädd att man kanske missar....
    Ja vi har oxå sex varje dag bara för att inte missa.. Inte vågar vi chansa inte..
    Jag hade sån jäkla mensvärk i samband med ÄLflytningarna men det har försvunnit nu med.... Känner du av någon värk?

Annakohler: Nej vad tråkigt.. Testar ändå fortfarande plus även om det är spökstreck? DÅLIGA test i sånna fall..

Igår var vi på släktträff och det var 4 av 6 gravida tjejer (bara jag och min syster som inte var gravida) där!!! Jag blir sååååå avundssjuk!!! Skrikandes
  • sassa07
    Syskonmaking: Ja samma sak här Varje dag!!!
    Nu vet jag ju att det kan komma ÄL i dagarna så jag vet int eom jag inbillar mig eller känner av lite extra... men imorse hade jag ont på höger sida, och lite då å då molandevärk... Men imon bär det av till gyn får se vad dom har att säga...
  • MD77

Nu har jag börjat med pergo, dag 1, känns helt ok än så länge förutom lite huvudvärk. Kan det vara så att biverkningarna redan kommer?

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför allt som förhoppningsvis ska hända. Min gyn ska hinna göra VUL, jag ska få ÄL och sen hinna ner till Danmark. Det är mycket som ska klaffa, hoppas att det gör det ocksåGlad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • sassa07
    MD77 skrev 2010-06-27 20:00:58 följande:
    Nu har jag börjat med pergo, dag 1, känns helt ok än så länge förutom lite huvudvärk. Kan det vara så att biverkningarna redan kommer?

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför allt som förhoppningsvis ska hända. Min gyn ska hinna göra VUL, jag ska få ÄL och sen hinna ner till Danmark. Det är mycket som ska klaffa, hoppas att det gör det ocksåGlad
    Har du bil så är det ju bara att köra när stickan visar ÄL  
    Jag brukar fråga när jag undrar å ibland har jag ju verkligen inte med saker att göra, men är det så att din man är i Danmark eller ska du/ni bli gravid på eget sätt
    Hoppas du inte tar illa upp för att jag frågar, och du behöver inte svara...
    Jag kände inga direkta biverkningar av pergotime...

Jag hoppas verkligen att detta kommer att klaffa för dig, håller tummarna...
  • MD77

Jag är inte så känslig av mig så fråga på du Glad 
    Jag ska åka ner själv, mitt första försök.
    Jag har tyvärr ingen bil, men man kanske kan hyra en och åka ner. Det är inte gratis allt det här tyvärr så jag försöker hitta billiga alternativ.

Hoppas att jag inte heller får några biverklningar, jag fick lite dåligt humör och vallningar med Primoluten, lite jobbigt...

Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??