• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-13 08:26:56 följande:
    Kan det inte bero på att du har ätit det längre än 3 månader då?
    har ätit pergotime startade i mars 2010
  • annakohler

ja jag har hört att rosenrot bidrar till bättre äl också kanske fungerade på mig denna gången då

• Eddam
    Skrållan83 skrev 2010-06-14 07:55:55 följande:
    Dagens ÄL-test var mycket svagare än tidigare dagars. Betyder det att ägglossningen är över för denna gång? ...och att jag nu bara kan gå och vänta och se om det bidde något eller inte...?
    Ja när det är svagare igen så har stegringen gått ner. Äl är över men mys på lite till, man vet aldrig när  äl skedde egentligen..

Här har jag fått sån mensvärk till och från, känns precis som att mensen ska komma närsom.. Så jag antar att det inte blev någon bäbis denna månad..
  • annakohler

nu har jag fått positivt äl test för 5:e dagen i rad
    fick första i torsdags nu är det måndag det är 5 dagar nu

• Eddam
    annakohler skrev 2010-06-14 08:36:19 följande:
    nu har jag fått positivt äl test för 5:e dagen i rad
    fick första i torsdags nu är det måndag det är 5 dagar nu
    Har du tagit ett gravtest???? Jag fick positivt i 4 dagar med äl-test och sen tog jag ett gravtest och visst var det hcg som äl-test visade utslag för!!!
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-14 09:10:29 följande:
    Har du tagit ett gravtest???? Jag fick positivt i 4 dagar med äl-test och sen tog jag ett gravtest och visst var det hcg som äl-test visade utslag för!!!
    ska ha bim nästa helg så är det verkligen normalt detta??
    hur tidigt innan bim fick du så här

ja jag tog ett grav test i samband med detta med samma morgonurin men negativt men det är ju inte konstigt är ju en vecka kvar till bim
  • Skrållan83
    Eddam skrev 2010-06-14 08:28:11 följande:
    Ja när det är svagare igen så har stegringen gått ner. Äl är över men mys på lite till, man vet aldrig när  äl skedde egentligen..

Här har jag fått sån mensvärk till och från, känns precis som att mensen ska komma närsom.. Så jag antar att det inte blev någon bäbis denna månad..
    Hm, hoppas att mensvärken är "bejbisvärk"!

Jag har en fundering... eftersom jag inte haft mens sedan jag slutade med p-piller i maj 2009. Och nu fått mens via primolut. Hur vet jag då när det egentligen är dags för mens denna gång? Det kanske inte ens kommer någon mens nu heller?
  • annakohler

jag har fått bekräftat att jag blev överstimulerad av enkelkur på pergotime så läkaren skriver inte ut fler sa dem
    men hon ville att jag skulle avvakta med grav test till nästa fredag lät för henne o sägaSkrattande

• Skrållan83
    annakohler skrev 2010-06-14 14:12:59 följande:
    jag har fått bekräftat att jag blev överstimulerad av enkelkur på pergotime så läkaren skriver inte ut fler sa dem
    men hon ville att jag skulle avvakta med grav test till nästa fredag lät för henne o sägaSkrattande
    Hoppas att du får ditt efterlängtade plus då!
  • annakohler

ja jag med har någon konstig smärta i äggledarna/äggstockarna som strålar ner emot livmodern

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??