• Skumboll

Matvägran på "riktigt", del 13

Del 13! 

Tidigare trådar;
    1. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m13956846.html 
    2. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m16802966.html 
    3. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m20299331.html 
    4. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m23425827.html
    5. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m26885338.html
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m32132817.html 
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m37527895.html
    8. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m40059656.html
    9. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m42765681.html
    10. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m45209504.html
    11. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m47623302.html

Vårt hemliga krypin, bara för inbjudna läsare; exanimo.forum24.se/exanimo.html
    ♥ Simon ♥
  • Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13
  • Preppy

skumboll: Jamen vad faaan S hinner ju få skägg innan ni får den hjälp han behöver nu. Tänk när han äntligen får sin studsmatta och är 40 år. Då är den nog inte lika rolig att hoppa på........

• Seldonia

Vill tacka för tiden med er och det stöd jag fått iom matproblematiken vi brottats med.
    Ella somnade in måndag morgon, lugnt och smärtfritt.

• Skumboll
    Seldonia skrev 2010-05-20 11:24:50 följande:
    Vill tacka för tiden med er och det stöd jag fått iom matproblematiken vi brottats med. Ella somnade in måndag morgon, lugnt och smärtfritt.
    Men nej Sofia, vad ledsen jag blir att höra att er lilla fina fina och fantastiska tjej lämnat er. Finns inget jag kan säga som hjälper situationen men vill ändå skicka mina varmaste tankar och kramar till er. 
    ♥ Simon ♥
  • En Dum En

Sofia: jag beklagar er sorg ur djupet av mitt hjärta. Jag visste inte att det var så illa. Lycka till med lillasyster. Kram.

• meku

Beklagar er ofattbara förlust av lilla fina Ella. Skickar många kramar till er. Och grattis till lillasyster! (var inne på din sida och läste). Hoppas att ni kan få allt stöd ni behöver.

• Preppy

Sofia: Det finns inga ord. Jag önskar det fanns något att göra för att hjälpa och lindra er smärta. Mina tankar finns hos er. Kram

• Trulis78

SofiaSjuNio: Jag beklagar er enorma förlust och är så ledsen att Ella inte längre kan finnas hos er. Samtidigt vill jag gratulera till lillasyster Moa. Många kramar till er, ni finns i mina tankar!

• Skumboll

Blä, något är galet med simons ämnesomsättning. Han svajar som en jojjo i vikt trots att han får bra mycket mer än vad han egentligen ska ha. 

Senaste månaden har han rasat från 16,5 till 14,8. Han väger nu lika mycket som han gjorde för ett år sedan. Bara det att han är 10 cm längre. Har inte ändrat någon mat, kalorimängden är densamma. 
    Vad fan gör man?
    ♥ Simon ♥
  • Trulis78

Skumboll: Vad säger läkarna om att vikten svajar så? Ni sondar ju ändå så det borde ju så att säga gå hyffsat att hålla vikten på honom. Då borde de reagera när ni har det så svårt tycker jag. Det måste ju bero på något!

Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13