30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Chiqita, Mosing - Visst är det roligt att gå tillbaka och läsa sin egen förlossningsberättelse! Jag blir lika glad varenda gång. Och till skillnad från dej Mosing så ser jag fram emot förlossningen jättemycket och tänker på den varje dag och har bara positiva känslor. Jag tyckte ju att smärtan var hanterbar så den skrämmer mej inte alls. Allt kommer gå jättebra ska du se och jag tror som Galia att det bara kommer att säga slurp. Kanske ett "aj" där nånstans också, men mest slurp. Hos mej kommer det bara säga pffffff eftersom jag planerar att andas ut bebisen den här gången också.
Mosing - Låter kanon att ni får stanna i samma rum hela tiden tills det är dags att åka hem.
Glassgrisen - Wow, vad fint det låter med det nya sjukhuset. Det kommer bli kanon. Nä, ta inte den sega husförsäljningen personligt det är mycket ekonomisk oro nu så jag förstår att folk är segare och håller mer i de slantarna de har. Plötsligt händer det ska du se.
Galia - Irriterande med bortkastad tid. Tänk om de kunde vara lite förutseende ibland och faktiskt fundera på syftet med besöket och kanske ringa istället.
Idag har jag 100 dagar kvar till BF! Har fortfarande inte fattat att vi ska få en bebis. Hade hoppats att poletten ska trilla ner snart men om Glassgrisen fortfarande tycker det känns overkligt med en månad kvar så kanske jag ska tagga ner.