Inlägg från: Mrs Firren |Visa alla inlägg
  • Mrs Firren

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

asap - Om ingen nappar på kläderna kan jag fråga om min svägerska är intresserad, de ska ha barn ettpar veckor efter oss. De bor i Sthlm, men jag har för mej att ni bor så att vi passerar er på vägen söderut. Om ingen annan nappar och hon är intresserad så kör jag gärna förbi och hämtar grejerna.

• Mrs Firren

Är det nån här som testat akupunktur mot foglossning? Jag har en kompis (nej, inte jag) som gått fem ggr men tycker inte att det ger nån speciell lindring mer än för stunden. Är det värt att fortsätta? Kommer den varaktiga lindringen efter fler behandlingar? Någon som vet?

• Mrs Firren

chiqita - Välj det du vill ha först så är säkert resten intressant här.

• Mrs Firren

Cilla - Hurra för 1-åringen! Håller med Resande, Ikearestaurangen är perfekt. Även vi hamnar på lunch där med ojämna mellanrum.

• Mrs Firren

Tack för input om akupunktur! Ska skicka kommentarerna vidare.

• Mrs Firren

Glassgrisen - I ditt tillstånd får man vara snurrig.

Syster Norr - Jag har för mej om en del gravida som fått "falsk ischias" som beskrivits precis som du säger. Jag har känt lite så de senaste dagarna, men jag har verkligen ingen aning vilket som är vilket. Hoppas sjukgymnasten kan hjälpa! Jobbigt att gå och ha ont.

Själv laddar jag för Sthlms-helg med höftbälte och Alvedon... Ska på konsert på Debaser ikväll så då vill jag vara vara pigg och raska.  

• Mrs Firren

chiqita - Vi kör oxå Ceridal efter tips härifrån. Iofs bara på Ds kinder men resultatet är toppen.

Älgen - Jag tyckte det var riktigt bra! Gillar verkligen att gå på konserter och lyssna live. I o m att lokalen är relativt liten så blev det väldigt "nära" känsla, framförallt när de sjöng en låt akustiskt utan mikrofoner. Det var häftigt.  

• Mrs Firren

Barbabra - Låter ju jättebra och smart att satsa på att vara hemma med J ett tag innan bebisen kommer.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8