Inlägg från: Mrs Firren |Visa alla inlägg
  • Mrs Firren

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Glassgrisen skrev 2012-01-11 08:47:59 följande:
    Fisken igen - det var nog den enda gången du var glad med ett negativt på ett test från Apoteket .
    Ha ha, ja precis.

Vad häftigt att E slutade sova på dagen sådär pang bom. Vi har funderat i de banorna men inte gjort slag i saken för det verkar som att D fortfarande behöver sova på förskolan. Däremot knölar han lite hemma på helgerna och somnar ca en timme senare på dagen. Vi har testat att ta bort dagsömnen ettpar gånger men då har han somnat vid fyrasnåret istället. Inte optimalt. Så vi kör nog på så här fram till sommaren, sen behöver vi vagnen till bebisen... Vi har aldrig problem att lägga D på kvällen så det är därför vi inte gjort slag i saken. 
  • Mrs Firren

Hormonstinn - Åh, håll dej still och hoppas skrutten behagar stanna kvar ett tag till. Skönt att du är på rätt ställe iaf, om nåt skulle hända.

• Mrs Firren

Persefone - Tjoho till v 40! Det är stort.

Hormonstinn - Stackare, låter gräsligt med magsjuka ovanpå det andra. Hoppas du piggnar till snabbt.

• Mrs Firren

Barbabra - Vad skönt att UL gick bra! Och grattis till en kommande lillebror.  

• Mrs Firren

Hormonstinn - Säger som Moppen, skönt med en förklaring som inte innebär snar bebisleverans. Hoppas du blir piggare under dagen och får åka hem till kvällen.

• Mrs Firren

Moppen - Vad bra att det gick över fort! Förstår att det är lite knepigt med magen och "ratta buss" samtidigt. Förskräckligt synd om mannen förresten.

• Mrs Firren

Hej M73, grattis till magen! Då ligger vi nog rätt lika i tid för vi har också RUL nästa vecka. 18+2 idag.

• Mrs Firren

Cissi - Wow, vilken grej! Ett stort litet steg.

Barbarba - Surt. Här brukar vi gå igenom listan innan shoppingen så att vi menar samma saker. Hoppas ni ätit nu.

• Mrs Firren

Har läst men inte hunnit kommentera i helgen. Skickar en stor peppkram till Sofia och håller tummarna liksom övriga. Det är inte över förrän den feta damen sjunger. Men ändå, gräsligt jobbigt läge.

• Mrs Firren

Sarahkka - Jag tyckte att jag började känna "nånting" väldigt tidigt men känner fortfarande bara "nånting", v 19 nu. Känslan är otroligt vag och är jag busy märker jag det aldrig, utan jag måste vara koncentrerad.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8