Inlägg från: Mrs Firren |Visa alla inlägg
  • Mrs Firren

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Idag har jag varit på hjälpmedelscentralen och köpt höftbälte mot foglossning. Det är ju inte kris och panik än men jag känner att det kanske kan vara skönt att ha emellanåt. Ska testa ikväll och se vad bebis säger. Har varit vagen regelbundet varannan timme i två nätter och varje gång jag vaknat har bebisen kickat lite. Vill inte tro att det ska bli en nattvaken bebis.

• Mrs Firren

Cilla - Nä, jag vet. Skulle bara göra ett första störa-bebis-test här hemma medan jag fixade middagen. Inga stora protester från maghåll så jag hoppas att det kommer funka bra att använda framöver.

• Mrs Firren

Chiqita - Det här företaget var det jag köpte materialet av. Ser att infon och hemsidan vuxit enormt på tre år.

• Mrs Firren

Tack för alla tips om klädbutiker! Ska försöka få till ett besök på VeroModa-butiken. Har väl egentligen inte kris på kläder just nu men ska spana lite till våren/sommar. Min bror ska gifta sig i maj och då vore trevligt att ha nåt annat än jeans eller svarta byxor på sig.

• Mrs Firren

PW - Tack men jag drar större än så... Funderar på ljusa byxor, kanske i linne, jag är inte så "klännig" av mej.

Sarahkka - Grattis till ett bra RUL! Skönt att ha det avklarat. 

• Mrs Firren

Galia - Vad roligt med hjärtljuden! Jobbigt dock att du får dras med huvudvärk fortfarande.

• Mrs Firren

asap - Sorry, jag drar tyvärr större stl så grejerna är inget för mej. Hoppas nån annan nappar.

• Mrs Firren

Barbabok - Vad glad jag blir av att höra om ert ministeg framåt. Jättebra!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8