• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • Anonym (antikräk)

Tänkte haka på den här tråden!

Lider av kräkfobi och mår så himla dåligt av det. Ångesten att bli sjuk är så hemsk. Tycker inte att det är jobbigt om andra kräks utan att själv behöva göra det och må ila. Detta har blivit värre bara inom det närmaste året.

Har två barn varav en går på förskolan. Idag kom äldsta dottern hem och sa att hon mådde illa. Jag kände hur det vreds sig i magen på mig!!! Blev helt paralyserad. Klarar inte av detta!! Hon har inte kräkts än men sambon lovat fixa allt om detta skulle ske. Har redan skrubbat toaletten efter att hon varit där och kissat samt alla handtag mm. Jag som trodde att vi klarat oss denna gång
    .....{#lang_emotions_cry}
    Sprids smittan först efter kräkningen?  

• middiz

Ska till tandläkaren idag... hur stor är risken att man blir smittad där? Dom är ju i massa munnar och pillar...
    Steriliseras allt i rummet (dvs lampa, datormus mm som dom tar i när man är där) efter varje patient? Nån som har en aning?

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • milla2

GAAAHH..idag var jag å sonen å handlade..då säger tjejen som brukar va vik på sonens dagis att hennes dotter å sambo hade magsjuka fast d va på bättringsväg.. hur stor risk tror ni att vi får det nu?! hon hade inte fått det än iallafall sa hon! snabba svar tack!

• middiz
    middiz skrev 2010-04-01 07:40:02 följande:
    Ska till tandläkaren idag... hur stor är risken att man blir smittad där? Dom är ju i massa munnar och pillar... Steriliseras allt i rummet (dvs lampa, datormus mm som dom tar i när man är där) efter varje patient? Nån som har en aning?
    Ingen som har svar på min fråga? Mår så illa nu...
  • milla2

Middiz,de tar nog tyvärr inte allt meer än det som de abvänder i munnen..

• middiz
    milla2 skrev 2010-04-02 19:43:42 följande:
    Middiz,de tar nog tyvärr inte allt meer än det som de abvänder i munnen..
    Tror du det?
    Jag hittade lite städregler och dom ska torka av allt med ytdesinfektion står det... fyy nu mår jag ännu värre...
  • milla2

mår alla bra nu det gör inte jag?! tråden är väldigt seg nu för tiden!

• LinnIvan

Kikar in en vända då och då. Men det verkar som sagt väldigt lugnt härinne.

Någon som vet hur det ser ut nu? Minskar eller ökar skiten?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5