• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • Bam

Sorry, fel tråd.

Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Anonym (Spyfobi)
    Bam skrev 2010-03-26 20:32:55 följande:
    Sorry, fel tråd.
    Eller hur tack så mycket för den =((((
  • Nåffs

Har någon sett till Milla2 här på länge?? Kändes som om hon var väldigt dålig i sin fobi, känns inte som ett gott tecken att hon inte hänger här längre.. (klart att det är bra för henne om hon är bättre i sin fobi men känns inte som om den bara kan gåöver sådär)

• Anonym (Spyfobi)
    Bam skrev 2010-03-26 20:32:55 följande:
    Sorry, fel tråd.
    Har du inget liv eller du ska veta att det är anmält å ja tror inte en sekund på att du lagt den i fel tråd. E ju trevligt att du inte e anonym iaf så kan man passa sej för att kolla där du gjort inlägg eller dina trådar i fortsättningen. Det står i den presentation att du är omtänksam. Tycker inte det är omtänksamt att Jäklas med folk på det sett du gör nu.
    FYYYYYYY på dej Bam. Ja jag bannar dej som en 3 åring  då du beter dej som en.
    Jag blir så arg att man inte ska kunna vara trygg för såna här PÅHOPP.
  • Bam
    Anonym (Spyfobi) skrev 2010-03-26 20:51:35 följande:
    Har du inget liv eller du ska veta att det är anmält å ja tror inte en sekund på att du lagt den i fel tråd. E ju trevligt att du inte e anonym iaf så kan man passa sej för att kolla där du gjort inlägg eller dina trådar i fortsättningen. Det står i den presentation att du är omtänksam. Tycker inte det är omtänksamt att Jäklas med folk på det sett du gör nu.FYYYYYYY på dej Bam. Ja jag bannar dej som en 3 åring  då du beter dej som en.Jag blir så arg att man inte ska kunna vara trygg för såna här PÅHOPP.
    Hallå ja. Lägg ner dramatiken.
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • zasata
    Nåffs skrev 2010-03-26 20:50:10 följande:
    Har någon sett till Milla2 här på länge?? Kändes som om hon var väldigt dålig i sin fobi, känns inte som ett gott tecken att hon inte hänger här längre.. (klart att det är bra för henne om hon är bättre i sin fobi men känns inte som om den bara kan gåöver sådär)
    Jag skickade ett mail och kollade
  • znuttan79
    Bam skrev 2010-03-27 09:43:24 följande:
    Japp. Inte så smart kanske.
    ?????????????????
  • milla2

Hej på er jag har haft en "bättre" period nu så jag har faktiskt inte kollat här så mycke.. jag hatar min fobi så otroligt så är det bättre bitvis så är jag glad :)
    Hur är det med er andra? Går d mycket runt er just nu eller börjar det avta, just i detta nu så ringer min mor hon jobbar i skolkök,hon säger att en hel klass låg i kräksjuka i fre så nu drar d nog igång igen om man har otur men d bor i grannstaden.. så den bättre perioden som jag hade i början av mitt inlägg kanske inte är "bättre" inom kort ;(

• zasata
    milla2 skrev 2010-03-27 19:25:30 följande:
    Hej på er jag har haft en "bättre" period nu så jag har faktiskt inte kollat här så mycke.. jag hatar min fobi så otroligt så är det bättre bitvis så är jag glad :) Hur är det med er andra? Går d mycket runt er just nu eller börjar det avta, just i detta nu så ringer min mor hon jobbar i skolkök,hon säger att en hel klass låg i kräksjuka i fre så nu drar d nog igång igen om man har otur men d bor i grannstaden.. så den bättre perioden som jag hade i början av mitt inlägg kanske inte är "bättre" inom kort ;(
    Så skönt att höra att du mår bättre!
  • Anonym

Ja jag har haft ett helvete sista månaden. Först jag i magsjuka, sedan dottern, sambon och sonen förra helgen fram till i tisdags och nu ligger sonen igen och kräks....Jag är ju så noga med hygienen, klorin och spritar händerna. Vad mer kan jag göra? Blir så trött på det här och det är svårt att få allt att gå ihop i vardagen också med fobi och ekonomi....Verkar vara många här i Västmanland som har det nu=(...

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5