• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • milla2

måste säga trots ina nerperioder så har denna vinter vsrit ok! nu har ja kastat mina kläder å köpt nytt plus massa till mina 3 barn..längtar att få mina paket!

• Grönsiska
    Anonym (mia) skrev 2010-04-20 10:16:34 följande:
    Har precis fått reda på att jag är gravid....v4Mår redan illa....TIPS har ni det! Är livrädd för att kräkas.....
    Lycka till med graviditet och barn och grattis! Som redan skrivits så behöver det inte bli mer än bara just illamående så blev det för mig i båda mina graviditeter. Illamåendet var jobbigt men jag lärde mig hantera det och för de flesta försvinner det ju runt vecka 12 (?).  Jag körde med ingefärste (färsk ingefära i kokhett vatten) och kunde bara äta fil, youghurt och frukt mm ett tag.
  • milla2

GAAAAHHHHH.. SNABBA SVAR TACK! igfår va vi på barnkalas.. inatt hade en kille som var där blivit sjjuk. kräkts hela natten.. tror ni vi blitt smittade nu- vi träffade dom 11-13 igår på dagen..

• Anonym (antikräk)

Ingen aning. Sitter själv och väntar om jag blivit smittad efter att ha träffat en kompis vars barn blev sjuk den dagen. Nu är hon själv sjuk....
    Fy fan säger jag bara.

• milla2

hur länge sen är d du träffat dom..

• Anonym (antikräk)

I fredags, då barnet var dålig men träffade bara mamman. Mamman blev dålig idag....
    Vi gick på en mässa tillsammans, åkte samma bil och käkade bredvid varandra....

• milla2

ok jag önskar jag visste om d smittade innan d bryter ut tror min ångest tar död på mig!

• maariiaa

FAN jävla skit. Min bror åkte precis hem. En stund efter att han kom hit så sa han at han kände sig illamående och att han hade spytt i går 2 gånger. FYFAN! Vi satt ch åt popcorn ur samma skål.. Ångest ångest...... Har gåt och spritat handtag och allt där han har tagit.. Mendet är säkert försent :(

• Anonym (antikräk)

Önskar oxå att man visste. Hatar att inte veta. Mår skitdåligt och känner efter helat tiden om jag mår illa. Kan inte gå och lägga mig heller. Måste vara vaken tills jag känner att jag mår illa av hunger och inget annat. Kommer vara så trött imorgon och ta hand om två barn.

maariiaa- gud stackaren! Vi håller tummarna att ni slipper.

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5