Emetofobernas tråd 5
Jag har inga problem när folk kräks och man vet att det inte smittar, typ som fylla och så. Men magsjuka som smittar har jag verkligen panik för!
Jag har inga problem när folk kräks och man vet att det inte smittar, typ som fylla och så. Men magsjuka som smittar har jag verkligen panik för!
Jag har också ångest nu!
Har varit och träffat han som smittade oss 5 ggr förra vintern, och varje jävla gång mår jag lika dåligt!! Det kan vara mitt i sommaren och jag mår dåligt i flera dagar efteråt!
Är så otroligt trött på det!!
Idag åt han både mat och tårta iaf så jag hoppas att han var frisk!!!!
Inget illa menat, men som emetofob kan man det mesta om hur man ska undvika att få det
Det där med att det inte smittar innan säger dom olika om. Det kan finnas i avföringen innan det brytit ut...
Ska till tandläkaren idag... hur stor är risken att man blir smittad där? Dom är ju i massa munnar och pillar...
Steriliseras allt i rummet (dvs lampa, datormus mm som dom tar i när man är där) efter varje patient? Nån som har en aning?
Jag mår också dåligt av pollen, men jag ammar jag med så jag får inte heller äta det.
Huvudvärk, snor, halsont (eller mest skrap), ögon som rinner och illamående, jag känner ingen hunger heller.. Det suger när man vet att ett litet piller får bort allt nästan direkt!
Man kan nog spy av snor om det åker ner "bakvägen" men det ska nog mycket till..eller så är man väldigt känslig för att spy..och det är väl inte den vanligaste egenskapen hos en emetofob
Får hoppas att pollen lägger sej snart så vi slipper skiten och kan njuta av att amma våra små skatter!