• milla2

Emetofobernas tråd 5

Hej på er jag har haft en "bättre" period nu så jag har faktiskt inte kollat här så mycke.. jag hatar min fobi så otroligt så är det bättre bitvis så är jag glad :)
    Hur är det med er andra? Går d mycket runt er just nu eller börjar det avta, just i detta nu så ringer min mor hon jobbar i skolkök,hon säger att en hel klass låg i kräksjuka i fre så nu drar d nog igång igen om man har otur men d bor i grannstaden.. så den bättre perioden som jag hade i början av mitt inlägg kanske inte är "bättre" inom kort ;(

• milla2

GAAAHH..idag var jag å sonen å handlade..då säger tjejen som brukar va vik på sonens dagis att hennes dotter å sambo hade magsjuka fast d va på bättringsväg.. hur stor risk tror ni att vi får det nu?! hon hade inte fått det än iallafall sa hon! snabba svar tack!

• milla2

Middiz,de tar nog tyvärr inte allt meer än det som de abvänder i munnen..

• milla2

mår alla bra nu det gör inte jag?! tråden är väldigt seg nu för tiden!

• milla2

just nu vill jag har sommar,men jag är lika rädd på sommaren med på nått konstigt vis..

• milla2

mina barn har haft påsklov från dagis men ångesten har redan börjat,uhhh

• milla2

Ang gravid å illamående..som stor EMETOFOB så har jag trots mina 3 grav inte kräkts en enda gång... jag har mått så illa så jag trott jag ska till att spy men jag menar jag tror på ett vis att jag som är så rädd klarar inte att spy.. kan va att du med är likadan?!

• milla2

måste säga trots ina nerperioder så har denna vinter vsrit ok! nu har ja kastat mina kläder å köpt nytt plus massa till mina 3 barn..längtar att få mina paket!

• milla2

GAAAAHHHHH.. SNABBA SVAR TACK! igfår va vi på barnkalas.. inatt hade en kille som var där blivit sjjuk. kräkts hela natten.. tror ni vi blitt smittade nu- vi träffade dom 11-13 igår på dagen..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5