• milla2

Emetofobernas tråd 5

usch ångest på topp....

• milla2

Jag har jobbat hela veckan å längtat till ledig helg,på hemvägen idag ringe min man och sa vår son hade 40 i feber.. men verkar ok men fått ipren..ätit välling nu ikväll som vanligt.. jag har sån fruktansvärd ångest så jag vill bara gråta.. tror ni d är början till magsjukan? eller kråksjukan? jag önskar jag kunde lämna denna planet nu!! fan!

• milla2

jag har ångest delux konstant nu.. jag vill ha sommar men men jag är inte ångestfri då heller helt visserligen.. vågra ni åka utomlands med små barn?

• milla2

idag var jag hos en kompis hon berättar att hon har ibs och att hon fick värsta köret i sön.. sen säger hon att förra v mellan tis-ons hade hennes man kräksjukan.. tror ni d var d hon hade eller var d ibs? hur funkar det? jag var där en timme hon drack the och å fikade.. tror ni hon gjort det om hon varit sjuk plus tror ni hon smittat mig? 
    gahh 

• milla2

GAHH de ringde mig från dagis förut och sa att idag var d massa bortfall pga magsjukan.  jag har fixat så mina barn får va hos min syster under de 2 dagar jag har denna vecka. vad tror ni om mångfa är sjuka idag tror ni man kan lämna på måndag vad hade ni gjort!?

• milla2

Varning läs ej mer om ni inte vill läsa otrevligt..

Idag tog jag och barnen oss en tur in till stan och skulle shoppa lite presenter.. ena sonen kissnödig och jag in på toa och lyfter locket.. ja jag vet inte om d va jag typ kastade mig ut å sonen fick inte kissat.. utan vi ut i naturen.. fasen tror ni det kan smittat oss? vi var där inne i max en till 2 min !!

• milla2

fan fan (ursäkta språket!) men hela jäkla dagiset har kräkis nu.. jag har inte mina barn där denna veckan men ändå.. på mån är d ju dax eg för dagis igen.. hade ni vågat lämna då?

• milla2

vad tror ni detta kan va?! 

Idag på jobbet fick jag värsta magknipen var på toa 2 ggr utan nånting sen släppte det.. inget mera ätit som vanlig ja allt .vad kan d varit? 

• milla2

fy träffade en kompis på ica igår kväll.. idag så sa hon att hon mått dåligt å spytt sen igår kväll..tror ni hon smittade mig när vi pratade

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5