• milla2

Emetofobernas tråd 5

känner mig nöjd..hemma efter en tur på 3dar i astrid lindgrens värld..jag hatar eg resor jag får ångest direkt tex att barnen blir åksjuka,år kräksjukan..ja you name it!!hade endast lite ångest inatt men allt har gått bra,inget hände.. men däremot hade jag varit mer orolig om jag visst att nån haft stugan innan oss..

• milla2

hej alla vänner.. nu har jag haft en "bättre" period igen men nu kikade jag in.. ångest delux.. fy farao.. hur går d för er?  Kräktes din son? Tvåbarnsmamma88?

• milla2

hej ångest delux..hört skiten går i stan nu igen + att de vi ska till nästa fre har d nu..hade ni gått? jag tror jag avstår..är jag dum då?ja menar d är ju mer än en v tills vi ska dit..

• milla2

Ångesten är enorm trots att det är SOMMAR!! Hatar mig själv.. i eftermiddag pratade jag med en vänninna på tele oc hon sa ,kan ni inte komma bort sen så kan barnen leka..?
    Jag bara ,ja varför inte..
    sen nu i efterhand så ångrar jag mig nått så enormt.. barnen sparkade fotboll..ja ni vet kastar sig på varann å klänger på varann när d skulle åka rutchkana..ja ni ni vet! HATA!
    Men iallafall när vi var där så var han väldigt gnällig å grät ofta å han är 4 år..
    Så hon bara ..ja han är ju inte sig lik..han är nog inte iform...
    Så nu är jag bombsäker på att vi blir sjuka av nån skit..!!!
    En helt normal människa hade ju inte ens tänk på detta,men jag emetofoben nummer 1 ältar ju detta i en vecka minst nu! Tack ni som läste½!

• milla2

GRR hur tänker folk.. jag fattar verkligen inte hur d tänker! jag har en relativt bra period nu man får va glad så länge den varar.. flera dagar har mina söner haft kompisar här å lekt.. önskar man kunde va lika avslappnad på vintern.. önskar man bodde utomlands verkar inte va "kräksjuka" där eller är det det?

• milla2

GAHH.. jag stod i duschenå fick väldigt magknip.. springer till toan å d  ja ni vet.. tror ni d är magsjukan..?inget illasmående eller så nu..

• milla2

hur ska man veta om d är nått jag ätit eller om d är magsjukan?

• milla2

hur många tim efter sista kan man va säker på det är över då-

• milla2

hej jag var lös var på toa 2 grr på en halvtimme sen inget mer,, kan d varit magsjuka==?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5