• milla2

Emetofobernas tråd 5

ingen här idag?

• milla2

hur länge sen är d du träffat dom..

• milla2

ok jag önskar jag visste om d smittade innan d bryter ut tror min ångest tar död på mig!

• milla2

jag tycker du skulle fått symtom nu.. jag räknar timmar träffade de som blev sjuka i lörd gick hem från kalaset kl 13 så nu är d ju 56tim sen när kan man va säker tro?

• milla2

ingen sjuk än här tack å lov..nu är d en mycke jobbig period för mig hur går det med er?

• milla2

ÅNGESTEN ÄR TOTAL! Nu har precis det gått 4dar å man börjar andas ut,då jag sa jag till en kompis att vi skulloe fika å att barnen kunde leka så kom de idag ca halv 2 jag ser direkt att pojken är lite halvblek och tog sig för magen lite.. men men kommer d så kan dom ju inte va skjuka tänker man..å d hade varit på dagis på fm..men iallafall så säger hon hopppas han inte blir sjuk för han satt typ still hela tiden..trors spöreg sa jag att mina barn måste ut eftersomk d bara masade runt hela tiden.. så vi ut å va väl ca inne en timme å nu har jag vä'drat i en timme.. tror ni vi blivit smittader nu?
    jag dör hellre änb att vi ska bli sjuka nu..fy fan.. ni som vet va ångset är vet kanske hur jkag känner mig just nu.. gaaahhhhhh..

• milla2

kompisen ringde å sa han hade feber,men är rädd d kanske va kräksjukans början..smittade  helt säkert nu..fy rädd som f-n

• milla2

jag har ångest än men läste om kurvan å den är på väg  ner iallafall..alltid nått pos..

• milla2

GAAAHHH rädd nu! min 5½månaders son kräktes ner hela mig nyss.. tror ni han är sjuk? han sover nu efter jag vågar inte mata honom mer.. jag måste ju eftersom jag bara ammar honom typ..uhh jobbigt detta..
    blir så små kräksjuka?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5