Emetofobernas tråd 5
GAAAHHH MIN SON KLAGAR PÅ ONT I HALSEN.. tror ni att det är början på förkylning? jag är knäpp jag tror på magsjukan direkt ..jag står inte ut med mig själv asså
GAAAHHH MIN SON KLAGAR PÅ ONT I HALSEN.. tror ni att det är början på förkylning? jag är knäpp jag tror på magsjukan direkt ..jag står inte ut med mig själv asså
fy fasen nu är ångesten på topp! min son har varit på dagis idag och jag frågar om x varit där han säger ja.. jag såg på fb att de fått magsjukan men enligt min son va ingen sjuk på dagis men d vet man ju inte.. tror ni min son blivit smittad de har ju ändå varit i samma hus idag?
barnet hade kräkts utean för bilen när de kommit hem å har kräkningar å diarre+ nu.. tror ni han smittat min son på 4½år och hela dagis?
zasata kom dom ut i skogen å så var dom sjuka?!! fy fan vilka idioter rent ut sagt.. vet de om din fobi?
idag stannade vi hemma från vårt årliga för julbord.. förra året blev en magsjuk när vi var där å jag klarade inte tanken.. jag mådde bättre av att va hemma.. men d var såklart ingen sjuk där idag.. men nu är det ca 55tim sen barnen va på dagis och min son som går på avd där sonen kräktes när han kom ut ur bilen hemma.. när kan jag andas ut tycker ni,,jag är såå rädd han blitt smittad!!
76 tom sen jag hämtade på dagis tror ni de klarade sig från kräksjukan?
japp lediga till 10jan..då börjar ångest ännu mer pga min lille plutt med ska börja dagis då!!
gahh rädd nu!! vad tror ni?!! iförrgår var vu hos några vänner och käkade middag.. nu idag hade deras son fått kräkan.. tror ni de smittat oss?
jag är så nojjig så jag tror jag dör.. tror mi de smittat ss. ångesten är på topp nu!!
min största oro inför fl var just attt kräkas första barnen tog jag lustgas och sista lustgas å akupunktur,, ingen tendens att ens må illa...