• milla2

Emetofobernas tråd 5

hej var ett tag sen sista jag var inne pga jag haft en "bra" period.. det är så skönt.. jag tänker inte alls på detta elände varje dag just nu.. men men nu är d endast en v kvar så börjar dagis..gahh då kommer d nog tillbax tyvärr

• milla2

ångset enormt just nu..min son har 39,3 i feber låter som har är en aning täppt i näsan.. men nu klarar han även på magen.. tror ni d är magsjuka på g-

• milla2

uhh redan höst å sliten redan igång.. nu som sagt vill jag med rymma från denna planet.. jag verkligen hatar detta.. jag har ju 3små å en är ju bara hemma med mig men känner mig inte säker nån jäkla stans. vilken handsprit använder ni?

• milla2

jag är så rädd å ångesten total.. min man ska på tjänsteresa i 2 v.. gahh å hemma med 3små ensam..

• milla2

idag gick vi på musiklekis.. då hör jag nån säger den mår illa.. en vuxen.. sen  så sa en mamma att hennes dotter varit åksjuk på vägen.. gahh varför gick jag dit!! jag som dock är ensam nu med barnen..,dagarna går bra men nätterna är som en stor mardröm..jag vågar knappt somna.. fy fasen!

• milla2

GAAHH vad tror ni om detta.. idag kom min son och sa jag har kissat jag gick å bytte då hade han ju gjort nr 2 "relativt normalt" sen äter vi middag och han går ner från bordet och fiser 2 ggr  andra gången så gjorde han nr 2 vatten! är han magsjuk nu? efter en timme åt han 2 flaskor vällling och sen somnade och än så lände inte vaknat.. han somnade halv 7.. vad tror ni? jag är livrädd nu och ensam med 3 barn med!

• milla2

nu är d morgon han har ätit välling igen   inget har hänt under natten..nu återstår d att se då under dagen..

• milla2

nej såklart han får va hemma i morgon.. men tycker ni inte att om han skulle varit magsju kså skulle det kommit mer nu när han små ätit lite äpple å så.. även  en vällingflaska..

• milla2

kan man va lugn nu inget har hänt förutom den gång med lös mage..detta i lördags em.

• milla2

jag måste skriva av mig lite.. jag har alltid mått dåligt ända sen småskolan.. alltid rädd för bla denna fobi.. jag fattar inte varör jag fått den :(

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5