FruNaftra skrev 2010-09-17 16:01:38 följande:
Nu har jag varit på CA. Det tog ett tag eftersom det blev en del diskussioner kring hur vi ska gå vidare.
Tyvärr blir det ingen ET denna månad.
Jag har alldeles för många äggblåsor. Gör vi en återföring så kommer jag bara hamna på sjukhus och kommer må jättedåligt säger Göran. Han räknade en stund och sa sen att det är typ 40 äggblåsor. Vid senaste IVF var det 16. Så jag kommer vara reält svullen och öm efter denna ÄP. De tyckte att jag skulle lämna över Ella till maken helt ett par dagar för jag kommer inte ha det så roligt dagarna efter. Nu blir jag orolig och nervös. Senaste ÄP gick ju bra men var ju jobbig eftersom jag hade så ont. Denna kommer bli mycket värre...snälla kan någon komma med några lugnande ord?
Så tyvärr blir det inget ruvande denna månad. Det får bli FET nästa månad istället, med en eskimå...om vi nu lyckas få några. Jag som hämtat ÄL-sprutan och typ tusen vagitorier. Jaja....nu får jag ingen användning för dom. Jag fick gå till apoteket igen och hämta ut Suprefact som jag ska ta istället för Ovitrelle. Min kyl börjar se ut som ett apotek nu.....
Jag bad om att få något lugnande innan....Margareta sa att hon skulle ordna det. Skönt!
På måndag är det alltså dags för ÄP!
Calancenus råkade ju ut för samma som dig i våras och fick ju mängder till frysen.
Göran har nog rätt i att du kommer få ont så lägg dig på sofflocket och ta det så lugnt du bara kan. Lycka till på ÄP!!! Kramar!!!!
Cotton: Kramar om dig !!!!!