• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Skrippo
    Hej på er

Fy fasen så segt det är att ruva!
    Tyckte mig se en rosa nyans i trosorna innan idag och tycker det känns konstant som att mensen är på g..
    Min ÄL var 2 dagar sen denna månaden så ev. blir ju mensen 2 dagar sen denna månaden. Så det gäller att klara imorgon också utan blödning....

KRAM på er ALLA
  • calcaneus

Cotton: Jag sitter här och gråter för er skull och så kommer jag att tänka på andra som varit med om liknande och gråter ännu värre. (Och på ett litet hörn kommer nog några tårar över vårt icke-fungerande FET, men det känns så futtigt i sammanhanget.) Hoppas att ni kommer vidare tryggt och tar hand om varandra. Kramar!

• FruNaftra

Calcaneus, KRAM!!!!

Skrippo: Håller tummarna så hårt det går för dig

Fiji: Låter verkligen jättejobbigt. Kram till dig!

Nu måste nog hormonerna gjort att det har slagit slint i huvudet för nu stortjuter jag för smågrejer. Jag orkar inte ens titta på min man utan att bli förbannad. kväll går jag till en kompis så får han klara sig själv med Ella. Orkar inte med karlskrället nått mer Skrikandes  Vafan, vill jag verkligen ge honom fler barn egentligen, undrar man nu. GUBBJÄVEL!!!

• Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-17 06:41:53 följande:
    Calcaneus, KRAM!!!!

Skrippo: Håller tummarna så hårt det går för dig

Fiji: Låter verkligen jättejobbigt. Kram till dig!

Nu måste nog hormonerna gjort att det har slagit slint i huvudet för nu stortjuter jag för smågrejer. Jag orkar inte ens titta på min man utan att bli förbannad. kväll går jag till en kompis så får han klara sig själv med Ella. Orkar inte med karlskrället nått mer Skrikandes  Vafan, vill jag verkligen ge honom fler barn egentligen, undrar man nu. GUBBJÄVEL!!!
    Gör det Du kan behöva komma iväg och få lite tid för dig själv vännen
    Dumma hormoner!

Önskar dig lycka till nu, åker iväg utomlands en vecka nu, hoppas jag hittar någon dator så jag kan logga in någon gång i veckan och se hur det går för dig..... och alla andra förstås

KRAM PÅ ER ALLA
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra
    Vädur 78 skrev 2010-09-17 06:45:28 följande:
    Gör det Du kan behöva komma iväg och få lite tid för dig själv vännen
    Dumma hormoner!

Önskar dig lycka till nu, åker iväg utomlands en vecka nu, hoppas jag hittar någon dator så jag kan logga in någon gång i veckan och se hur det går för dig..... och alla andra förstås

KRAM PÅ ER ALLA
    Å ta hand om dig och stoooor kram!!!
  • Resande
    Vädur trevlig resa!

FruNaftra- så känner jag med och då är det bara pga pms!! Var kanske tur vi inte kunde göra IVF?

Skrippo tänker på dig, hoppas det inte kommer något idag heller.  
  • sydney

Cotton: neej vad ledsen jag blir för er skull. Blev helt skakig när jag läste  ditt inlägg. Jag har ingen aning hur jag hade mått om jag förlorat ett barn så sent, det är ju fruktansvärt. Vet hur knäckt jag var efter mitt MA i v.10, det var den värsta dagen i mitt liv, helt förstörd. Ta hand om varandra och ge det tid. Självklart ska Cornelis få ett syskon, hoppas någon av era blastisar blir hans syskon! Livet är så orättvist... varför kan man inte få ett barn på första försöket?

FruNaftra: lycka till på VUL idag!

Skrippo: håller tummarna att mensen inte ska dyka upp och att det blir plus.

Calcaneus: nej vad trist! Förstår att du är deppig, du får ta nya tag!

• Skrippo

Hej på er

FruNaftra: Ja hormoner är jobbiga, super jobbiga. Hoppas det blir bättre om ett tag KRAM

Ingen blödning idag heller.

Kram på er

• didda

Fru Naftra: hahaha, ursäkta att jag skrattar men jag känner så väl igen mig! Att man kan bli så förbannad på någon man älskar.....gubbjävel! hahah

Vädur 78: ha det så trevligt!

Skrippo: puhhh, vad skönt! Fortsätter hålla tummarna här!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19