• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • danei
    mulan skrev 2010-09-17 11:56:31 följande:
    danei skrev 2010-09-17 11:43:11 följande:
    Blir så besviken på mig själv idag, vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag gick upp imorse. Hade en äl sticka kvar så jag tänkte att jag testar och ser ifall det blir utslag på den (vissa säger ju att det funkar) och det var väl klart att den inte gav nåt utslag! så nu sitter jag här och försöker intala mig att det var alldeles förtidigt är ju bara på RD4. Men det jag trodde skulle få mig att må bättre fick mig ju att må ännu sämre...

Har haft molvärk i magen sen FET dagen och nu är den ju helt borta, så ja ska man ta det som ett tecken? Usch va piss jag mår...går o lägger mig...
    Ja RD 4 är alldeles för tidigt tyvärr. Även med en blastocyst. Fortsätter hålla tummarna stenhårt!!!!! kramar
    Resande skrev 2010-09-17 12:28:21 följande:
    Danei det hade varit för tidigt även för ett gravtest så jag skulle inte ge upp hoppet än!!
    sushikatten skrev 2010-09-17 15:28:33 följande:
    Det är aldrig för tidigt och förstår dig helt och hållet. Inte allsk konstigt att man testar då vet flera som gjort det! Vän ta i alla fall till rud 8 om du har blastis. Vet att det är piss. Och alla har olika symptom och jag var precis som du man letar efter en nål i en höstack efter svar. Vi upplever graviditeten så olika och vissa har inga besvär och andra känner från första dag. Jag  brukar känna när det går åt pipan men sista graviditet hade jag fel även om det slutade i ma. Håller tummarna
    FruNaftra skrev 2010-09-17 15:45:26 följande:
    Men vännen det är på tok för tidigt. Ta inte ut något i förskott nu. Håll ut några dagar till! Kram!
    Ja det var nog förhoppningsvis förtidigt, försöker intala mig  det! Men det är ju så man går o känner och känner efter minsta symptom så man blir galen tillslut...och dagarna segar sig fram. Min molvärk har försvunnit helt med
  • Skrippo

Hej på er

Ingen mens i sikte ännu.

Dock molvärk och lite ömma bröst.

Håller tummarna.

KRAM

• mulan
    danei skrev 2010-09-18 16:48:53 följande:Ja det var nog förhoppningsvis förtidigt, försöker intala mig  det! Men det är ju så man går o känner och känner efter minsta symptom så man blir galen tillslut...och dagarna segar sig fram. Min molvärk har försvunnit helt med
    Skrippo skrev 2010-09-18 16:51:32 följande:
    Hej på er
    Ingen mens i sikte ännu.
    Håller tummarna.
    KRAM
    Håller tummarna stenhårt för er båda och andra ruvare oxå förstås. Ruvarperioden är hemsk. Man analyserar allt och lite till. Då vill man bara gräva ner sig och vakna upp på TD eller tidigare om man tjuvtestar och få ett stort fett plus
    .?*¨*? VECKA 25 ?*¨*?.
  • didda
    Skrippo skrev 2010-09-18 16:51:32 följande:

Hej på er

Ingen mens i sikte ännu.

Håller tummarna.

KRAM

Skönt! När har du testdatum nu igen?
  • Skrippo
    didda skrev 2010-09-18 17:24:26 följande:
    Skönt! När har du testdatum nu igen?
    22/9
  • didda
    Skrippo skrev 2010-09-18 19:15:57 följande:
    22/9
    Åhhh, ytterligare ett par jobbiga väntdagar kvar alltså! Det är det jag har mest ångest inför på hela ivf-karusellen....ovissheten under ruvningen.

Fortsätter hålla tummarna för dig vännen!
  • didda

Sådär, då är jag sprayare igen då Tog första dosen imorse. Hoppas jag slipper må lika kass av sprayen som jag gjorde förra gången. Nu ska vi åka och rösta!

• FruNaftra
    Skrippo skrev 2010-09-18 19:15:57 följande:
    22/9
    Men....jag hade ju sett fram emot att höra dig säga att du tjuvtestat idag och fått ett Plus
    Ska du inte testa idag?

Daniel, det blir nog ostimulerat. Har alltid kört FET i naturlig cykel.
    Hur mår du idag?

Mom70, GRATTIS till spraystart.

Hoppas jag inte glömde någon nu. Skickar en stor kram till er alla!!!
    KRAMKRAMKRAM!
  • FruNaftra

Jag börjar känna mig sprickfärdig. Ska bli skönt att få ÄP överstökat i morgon men jag är såååååååååååååååååååå nervööööööööööös 

• sushikatten
    FruNaftra skrev 2010-09-19 12:44:31 följande:
    Jag börjar känna mig sprickfärdig. Ska bli skönt att få ÄP överstökat i morgon men jag är såååååååååååååååååååå nervööööööööööös 
    Lycka tillllllllllllllllllll imorgon;))))))))))))))))
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19