danei skrev 2010-09-21 09:20:09 följande:
Är på RD 8 och ännu inga känningar. Sist jag gjorde FET hade jag inga känningar heller och det var negativt då.
& dagar kvar till TD och jag vågar inte tjuvtesta igen...Jösses vad tiden går långsamt
Håller med. Är INTE avundsjuk för fem öre. Även om man har tusen saker att göra så går tiden så långsamt. Jättekonstigt eftersom man kan få tiden att gå hyfsat snabbt under andra delar av behandlingen...men när man ruvar så går tiden fruktansvärt långsamt oavsett vad man gör. Håller tummarna stenhrt. Kram!
Cotton, bra att du tar det lugnt och inte pressar dig at gå tillbaka för tidigt. Det måste vara jobbigt att behöva möta andras blickar på jobbet och ju mer man har hunnit bearbeta inom en själv tills dess desto bättre.
Sushikatten. När ska ni till CA? Tänk...3 veckor. Det går så jäkla snabbt
CA ringde redan nu.
9 av 10 ägg är befruktade!!!! Jag höll på att ramla baklänges när hon sa det. Herre guuuud!!
Det måste vara precis som ni sa att 10 är optimalt och ger bäst kvalitet. Sist blev ju bara ca hälften befruktade och endast 25% av de som klarade sig kunde frysas ner. Om detta håller i sig kanske vi får fler till frysen.
På lördag ska Torbjörn ringa och berätta om något klarade sig hela vägen.
Har någon av er fått Suprefact och upplevt att ni har mått bra efter ÄP? Jag mår oförskämt bra. Lite svullen är jag väl men jag har inte ont på något sätt. Det försvann redan igår eftermiddag, bara några timmar efter ÄP. Sist hade jag ju ont i en vecka efter ÄP. Nu har jag inte ont alls. Gud vad skönt
Jag sa till maken att han inte behöver vara hemma med Ella i morgon utan att han kan gå tillbaka till jobbet. Men idag ska jag inte utmana ödet utan ta det lugnt.
KRAM på er!