• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-15 20:13:32 följande:
    Glöm det...kan konstatera att min huvudräkning är värdelös för det var 12 dagar mellan sprutstart och ÄP sist, inte 10. Inte så stor skillnad mellan IVF,erna med andra ord....max 3 dagars skillnad typ. Inte så farligt   Det finns hopp för mina äggstockar, tjejer!!!!
    Ha ha du härlig
    För mig var det 8 sprutor med korta och 11 eller 12 med den långa.
    Kan ju vara att det har hänt lite med din kropp sen sist, var ju någon annan som gjorde syskonförsök här för ett tag sen och hon märkte ju oxå stor skillnad på behandlingen....
    Milo min underbara skatt
  • calcaneus

Jag fick mens idag, precis på BIM. Jaja, så kan det gå, jag väntar och testar på onsdag och försöker igen direkt. Vi kan ju hålla på ett år på det viset (intalar jag mig själv)

• Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-09-15 21:54:54 följande:
    Jag fick mens idag, precis på BIM. Jaja, så kan det gå, jag väntar och testar på onsdag och försöker igen direkt. Vi kan ju hålla på ett år på det viset (intalar jag mig själv)
    Nej Vad tråkigt! Men skönt att du har ett förråd i frysen i alla fall och kan starta om snabbt
    Kram kram
    Milo min underbara skatt
  • mulan
    Kramar om dig här oxå!!! Hoppas fortfarande att du får ett plus på TD trots blödningen. Kramar!!!!
    .?*¨*? VECKA 25 ?*¨*?.
  • Vädur 78

Kändes precis som mensen var på väg igår kväll men den har inte dykt upp idag och i morgon är det dag 26 så då borde det ju vara hyfsat regelbundet i alla fall...... skönt!

Milo min underbara skatt
  • FruNaftra
    Nääää...vad trist
    Skönt ändå att det bara är att köra igång igen snart. Nästa gång måste det gå.
    Kram!!!
  • Lalie

Släggan, nu blir jag jättenyfiken! Jag är också en "poor responder" med tendenser till att stimulera få ägg varje månad. När jag pratade med Margareta igår sa hon att vi ändå ska köra korta metoden igen, men det kanske är dumt? Vi ska bara göra ett försök till, så finns det chans till bättre resultat, så vill man ju prova det. Vad var det din distansläkare sa? Undrar varför de inte har sagt något på CA om det.

Det ska bli spännande att se hur det går för dig, för vi väntar nog en månad till.

• Skrippo
    Nej så synd! Håller tummarna för nästa försök då.

KRAM
  • Skrippo

Hela dagen har gått utan blödning...
    Ny dag imorgon med nya våndor....

KRAM på er

• didda

Tack för välkomnandet Vad roligt att se flera "gamla" trådkompisar från andra trådar här! Och några är gravida dessutom! Stort grattis! Håller tummarna för er som är mitt uppe i allt och skickar kramar till er osm har det motigt!

Själv har jag fått lite huvudbry just i dagarna här....vi bestämde oss för att satsa en sista gång för att lyckas på egen hand (trots att vår distansläkare faktiskt "förbjöd" oss att bli gravida i denna cykel pga att jag kommer börja spraya) och jag har ALLTID äl dag 16 viket skulle ha varit igår tisdag. Har provat SÅ många gånger med äl-sticka och får alltid utslag dag 16 men nu har jag alltså inte fått någon stegring ännu....började testa dag 13 så jag kan ju knappast ha missat det heller...nå, jag ska testa imorgon också (dag 18) sen skiter jag väl i det...konstigt tycker jag det är för jag har aldrig varit med om att det har hänt förut att äl har hoppat över (och jag har som sagt provat väldigt många gånger)

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19