• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78

Känns som min mens redan är på väg, är på dag 24 idag, bör mensen vara regelbunden inför FET eller är det viktiga att man har ägglossning någon som vet????
    Hade 30 dagar sist. Innan jag blev gravid var det på 26-28 dagar med undantag efter IVF behandlingar då det kunde vara uppåt 29-32 dagar ibland.....

Milo min underbara skatt
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-09-14 22:22:22 följande:
    Känns som min mens redan är på väg, är på dag 24 idag, bör mensen vara regelbunden inför FET eller är det viktiga att man har ägglossning någon som vet????
    Hade 30 dagar sist. Innan jag blev gravid var det på 26-28 dagar med undantag efter IVF behandlingar då det kunde vara uppåt 29-32 dagar ibland.....
    Den bör väl vara hyfsat regelbunden vid otimmulerad FET men är du osäker så kolla med CA. Min har varit hyfsat regelbunden men de har varierat några dagar. ca 22-27 dagar
    .?*¨*? VECKA 24 ?*¨*?.
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-09-14 22:29:12 följande:
    Den bör väl vara hyfsat regelbunden vid otimmulerad FET men är du osäker så kolla med CA. Min har varit hyfsat regelbunden men de har varierat några dagar. ca 22-27 dagar
    oki Får väl se om den dyker upp eller om det bara känns så.... man vet ju aldrig....Drömmer
    Milo min underbara skatt
  • Skrippo

Nu håller vi tummarna för att min mens INTE kommer imorgon, eller torsdag ( har BIM någon av de dagarna ) ja eller någon annan dag heller på mins 9 månader.

Kram på er!!

• Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-14 22:37:01 följande:

Nu håller vi tummarna för att min mens INTE kommer imorgon, eller torsdag ( har BIM någon av de dagarna ) ja eller någon annan dag heller på mins 9 månader.

Kram på er!!

Tummarna hålls hårt.... hoppas zuuuper blaston har fäst nu istället
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra

Söta ni är!!!! 

Jag har inte så många som växt till sig...kanske 7 stycken eller nått, 13 cm något sånt låg nog en del på. Såååå seeeegt alltså. Baaaah.

Jag har bara 112 enheter nu när jag sprutar. Som jag förstår det är det väldigt lågt. Någon annna här inne som kör/har kört med samma låga dos? Undra varför jag får så låg dos medan andra får så hög.

Skrippo, självklart hålls tummarna stenhårt för dig. Jag kräver en daglig rapportering från dig. Vi ska följa din väg mot plusset   

Puss och kram på er era galenpannor!

• Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-14 22:46:32 följande:
    Söta ni är!!!! 

Jag har inte så många som växt till sig...kanske 7 stycken eller nått, 13 cm något sånt låg nog en del på. Såååå seeeegt alltså. Baaaah.

Jag har bara 112 enheter nu när jag sprutar. Som jag förstår det är det väldigt lågt. Någon annna här inne som kör/har kört med samma låga dos? Undra varför jag får så låg dos medan andra får så hög.

Skrippo, självklart hålls tummarna stenhårt för dig. Jag kräver en daglig rapportering från dig. Vi ska följa din väg mot plusset   

Puss och kram på er era galenpannor!
    Men det är ju lagom antal Kommer nog bli kanon och fin kvalité
    Du är väl lättstimulerad eftersom du behöver så låg dos
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra
    Vädur 78 skrev 2010-09-14 22:59:47 följande:
    Men det är ju lagom antal Kommer nog bli kanon och fin kvalité
    Du är väl lättstimulerad eftersom du behöver så låg dos
    Herre gud vilka gigantägg det hade blivit om det var sant att de var 13 CM. MM låter mer troligt hihihi

Jag som satsade på att få minst 1 fotbollslag...7 ägg räcker ju inte så jag hoppas fler  växer till sig.
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-14 23:03:02 följande:
    Herre gud vilka gigantägg det hade blivit om det var sant att de var 13 CM. MM låter mer troligt hihihi

Jag som satsade på att få minst 1 fotbollslag...7 ägg räcker ju inte så jag hoppas fler  växer till sig.
    Ha ha 13 cm det vore något och ett gäng med sådana
    Milo min underbara skatt
  • Skrippo

Hej på er

Rd 4 iadg och än så länge inget blod eller rosa....

Lever på hoppet men fy fasen så långsamt tiden går....

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19