• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-13 15:56:06 följande:
    hmmm finns det
    Tjuvtesta så fort man kan kanske.... men än är det ju lite tidigt.....men till helgen kanske
    JA det är ju just det jag kan ju inte ens tjuvtesta... Suck att tiden går så långsamt...
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-13 19:55:34 följande:
    JA det är ju just det jag kan ju inte ens tjuvtesta... Suck att tiden går så långsamt...
    När har du testdag?
    Milo min underbara skatt
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-13 20:06:56 följande:
    När har du testdag?
    22/9... LÅngt dit...
    Men jag har BIM onsdag eller torsdag så jag tror jag kommer att veta tidigare än så...
  • mulan

Oj vad många nya det kommer till tråden nu här .
    Jag har säkert missat nån så nu blir det en gemensam:

VÄLKOMMEN HIT TILL CARLANDERSKA TÖSERNA OCH LYCKA TILL

.?*¨*? VECKA 24 ?*¨*?.
  • FruNaftra

Kul att vi blev så många i tråden Cool

GLÖM INTE att skriva in er i listtråden så vi har koll på er (titta i TS, där finns länken till den tråden).

I morgon ska jag till CA för en sista kontroll innan ÄP. Lyckades fixa barnvakt i sista sekund (phu). En kompis tar långlunch och kommer över och tar över en kortis så jag hinner åka in.

Hoppas på många fina ägg i morrn

• Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-13 21:37:27 följande:

GLÖM INTE att skriva in er i listtråden så vi har koll på er (titta i TS, där finns länken till den tråden).

I morgon ska jag till CA för en sista kontroll innan ÄP. Lyckades fixa barnvakt i sista sekund (phu). En kompis tar långlunch och kommer över och tar över en kortis så jag hinner åka in.

Då ska jag hålla tummarna för dig Hoppas det har växt på fint så det snart blir ÄP
    Milo min underbara skatt
  • mulan
    FruNaftra skrev 2010-09-13 21:37:27 följande:

Lycka till i morgon
    .?*¨*? VECKA 24 ?*¨*?.
  • FruNaftra

Tack tjejer.
    Det börjar kännas nervöst nu. Igår kväll innan vi somnade sa jag till min man att det bara är ett par dagar kvar tills vi vet hur många av äggen som blev befruktade. Han blev lite förvånad när jag nämnde det....han sa att han har kopplat bort det och inte tänk på att det är så snart. Men det är det. Skönt ändå. Då hinner man inte bli mer nervös än nödvändigt

• sydney
    FruNaftra skrev 2010-09-14 08:03:17 följande:
    Tack tjejer.
    Det börjar kännas nervöst nu. Igår kväll innan vi somnade sa jag till min man att det bara är ett par dagar kvar tills vi vet hur många av äggen som blev befruktade. Han blev lite förvånad när jag nämnde det....han sa att han har kopplat bort det och inte tänk på att det är så snart. Men det är det. Skönt ändå. Då hinner man inte bli mer nervös än nödvändigt
    Lycka till på VUL! Vad fort det har gått för dig, snart ÄP. Det var ju inte längesen du började spruta.
    OM jag kommer behöva göra nytt färskförsök så hoppas jag på korta metoden, verkar smidigt. jag har bara gjort ett försök med långa. Vet inte vad som bestämmer om man gör korta eller långa??  
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-14 08:03:17 följande:
    Tack tjejer.
    Det kommer gå bra vännen!! Spännande nu när det är så nära.......
    Milo min underbara skatt
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19