• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Tarda

Åååååh Grattis Juristen och M, såklart det blev en tjej, fanns det egentligen nått annat alternativ? 
    Ser fram emot att få höra mer när ni vilat och myst med er bebis Hjärta

• Macpau

Ja!!!! Grattis grattis Juristen! Herregud, det är bara tjejer ju! Vila ut nu och ta in att du är mamma . Ser fram emot att höra om allt. Kram

• Stella Kardunn

Åhh jag har missat uppdatera sidan idag....G R A T T I S Juristen! Tjohoooo! Va skönt att det gick bra och naturligtvis blev det en tjej

Hoppas allt går bra för er också Vitsippa!

• Lycklig vill ha mer

Åh vad länge sedan jag var här inne men grattis till alla bebisar. Själv gjorde vi vårt fjärde äp idag. Jag börjar bli proffs på det!

• Stella Kardunn

hej LVHM va roligt att du tittar till oss....men tråkigt att höra att det inte gått bättre för er ännu. Jag håller tummar och tår och att var det här som lyckades, så ni får tillbaka ett toppenägg på måndag! Hjärta

• Lycklig vill ha mer

Blir förhoppningsvis blastoodling med et på onsdag om befruktning och delningen går bra. Fick faktiskt ut 15 ägg ur 18 blåsor idag så än så länge är vi nöjda.

• Macpau

Lvhm- ja, här håller vi alla våra tummar och tår för dig ska du veta

• Stella Kardunn

Oj det var inte illa Lvhm, jag hoppas odlingen går bra så ni får ett gäng fina att välja mellan på onsdag då!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?