• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Liffan

Spännande juristen! Mina värkar kom igång två timmar efter slemmisen. Hoppas att det är på g på riktigt för dig nu! Lycka till isf!

• Vitsippa76

Spännande Juristen! Hoppas att det är på g på riktigt!

Här händer ingenting... Men imorgon så, då blir det igångsättning! Hoppas att kroppen svarar ordentligt, så att det inte blir så långdraget innan man är igång på riktigt.

• Liffan

Vitsippa: enormt spännande! Imorgon redan... Det är ju spännande på ett helt annat sätt med igångsättning men lika spännande. När ska du in? Måste ju veta när vi ska skicka alla tankar till dig. Hoppas att kroppen svarar bra och att den lilla tösen kommer i lagom takt!

Jag och A ska ut på äventyr imorgon. Vi ska åka tåg till Sthlm för första gången. Väldigt spännande ska det bli och mysigt att träffa familjen.

Juristen: se nu till att dra igång förlossningen så att ni får barn på samma dag

Kram kram

• Stella Kardunn

Oj oj här händer det grejer! Låter som det vankas bebisar i slutet av den här veckan Cool Jag håller tummarna för två lätta förlossningar och en sjunde tjej Drömmer

He he är det din nya fina Iphone som bråkar med dig Macpau?

Liffan hoppats ni nu är fulla med vitaminer så du orkar med tågresan i morgon Flört hoppas ni får en skön Sthlm's vistelse också!

Själv var jag på återbesök hos BM igår och fick Ok i rumpan jag med, men det är öva öva öva som gäller med knipövningarna.

Kram på er allihopa!

• Kissie

Vad underbart att ut och resa lite Liffan Glad Det stämmer att det är till dop som jag fotade, har tom bokat kyrka redan och det är inte förren i januari. Men jag ville så gärna att det skulle vara i samma k:a som jag själv är döpt i och då är det bäst att vara ute i god tid...

Å vad spännande med slempropp och sen igångsättning, all lyckönskan till er..

Jag har varit och fikat med MVC gruppen idag och sen var vi på första träffen med BVC föräldragruppen och en riktig långpromenix på 2½ timma super härligt... Imorgon blir det till BVC och prata om mig och så ska ju den lilla mätas och vägas också (fast jag fuskvägde henne idag)
    Går och väntar på remiss till ögonläkaren så man kan få det klart det nån gång, hon har som en lins som flyttar omkring, inget som hon har ont av men pappa T insisterade på att hon skulle få en tid. 

Miss Star: Det är ett evig övande men vad man glömmer den muskeln hela tiden.

Tarda: Jag gjorde ett sista försök och begav mig till ekostore och köpte en Mollis, hon gapade stort när jag gav den till henne för att sen inse att det var fejk och hiva den all världens väg Foten i munnen

• Tarda

Tänk att de sista bebisarna skulle vara så rackarns sega, de måste väl komma innan helgen va? Tänker på dig im Vitsippa, är det på fm ni har tid?

Heja heja Juristen, en sista färdknäpp tror jag på sen kommer hon.

Spännande att åka tåg med A Liffan, hoppas ni får en skön helg.

Kissie: testa igen om ett tag, kanske går det bättre då? Den korta period S tog napp gick det bäst när hon var trött och nöjd, jag brukade hålla en hand lätt på nappen i början. Suger hon på era fingrar förresten? Låter lite läskigt med ögat, bra att få det kollat. Håller tummarna för att det inte är nått allvarligt.

Angående kniper funderar jag på att köpa mig några kulor, nån som har erfarenhet av såna?

Här är det förkylt och snorigt igen, dessutom är det tänder på G. Men S är på bra humör iaf och enda gången hon tappar humöret är när hennes nemesis näsfridan kommer fram. På fredag kommer mormor på besök, ser fram emot att bli lite bortskämd i helgen.

• Liffan
    Stella Kardunn skrev 2011-10-26 19:25:53 följande:
    Liffan hoppats ni nu är fulla med vitaminer så du orkar med tågresan i morgon Flört hoppas ni får en skön Sthlm's vistelse också!

indeed, vitaminer påfyllda! liksom hos carl och ett ungt par på gatan som såg så himla kära och gulliga ut... tack!

Tarda: jag köpte kulor på ett sånt där sexparty någon gång men de blev aldrig använda och strök med i någon rensning för inte alltför länge sedan. nu funderar jag på att köpa nya...

Knip på er!  
  • Liffan

Kissie: vilken fullspäckad dag! är dina grupper något att ha? vad väger och mäter M nu? lycka till med ögat! är det något ni kan se själva?

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?