Hej tjejer!
Hoppas ni alla mår bra i höstrusket. Har vart rätt dålig på att kommentera sista veckorna här...lilla busan är rätt så bestämd och tar mkt av vår energi just nu...hon och Tardas lilla S. verkar vara rätt så lika
. I. har också jättesvårt att sova på dagarna och den sista tiden har det kinkat på nätterna...hoppas det ger med sig snart.
Självklart måste jag vara med och gissa-nån gång ska man ju vinna!
Vitsippa & Juristen- vad skönt å höra att allt är bra med bebbarna i magen, trots lite extrakollar och så...de laddar för att komma ut nu! Hur känns det, nervöst nu eller?? sjukt spännande ju...tänk att vi har våra små sen! ...overkligt, inte sant?
Minns det som igår, när vi satt på Smaka och Tarda skulle precis ha äggplock. ..vi åt köttbullar och sallad...Det är ju sjukt länge sen! Nu blir det desto livligare träffar
Miss Star- grattis till att lilla R. slipper Frejkan! Måste vara underbart
Kissi- lilla I. vägrar också napp,men jag har märkt att hon gillar att hålla i den och, precis som din lilla busa, gnugga den mot tandköttet så det gnisslar som bara den....tror ju att det är för att det kliar (men det har jag typ trott sen I. föddes...)
Liffan- hoppas tjejhelgen var bra
. Hur mår ni?
Tarda- hoppas allt är bra med dig gumman!
Vitsippas bebis:
Liffan: tjej (
), 18 oktober, 50 cm, 3260 g
Miss Star: Tjej, 16 oktober, 49 cm, 3 420 g
Juristen: Tjej, 20 oktober, 51 cm, 3399 g
Kissie: Tjej, 24 oktober, 48 cm, 3950 g
Macpau: tjej, 22 oktober, 49 cm, 3190g
Juristens bebis:
Liffan: kille (jag hoppas ju på tjej men alltså...), 17 oktober, 52 cm, 3940 g
Miss Star: Tjej (nu gäller det!), 20 oktober, 49 cm, 3 620 g
Vitsippa: Kille, 18 oktober, 51 cm, 3530 g
Kissie: Tjej, 25 oktober, 52 cm, 4025 g
Macpau: kille (annars är det nåt skumt med SU:s utrustning...) 22 oktober( det vore superskoj om du och Vitsippan födde samma dag!) 51cm, 3450g
kram på er allihopa!