• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hejsan!

Vi har precis ställt oss i ivf kön på Sahlgrenska. Beräknad start, med allt vad det innebär, är till våren.

Det skulle vara väldigt trevligt att vi "förstagångsförsökare" utan barn skulle kunna prata, älta, klura & stötta, med allt vad ivf innebär.

Välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    Här är länken till vår medlemstråd, så vi kan hålla koll på hur vi ligger till i ivf-svängen :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 21:24
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m50620416.html

• Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
  • Liffan

Själv har jag en extremt lugn hemmadag efter en hektisk vecka, skönt! Aktiverar mig med lite tradera-shopping... Jag slappar och plånboken får jobba mao .

• Macpau

Hej tjejer, säger som Liffan- nu är det snart dags att välkomna de sista två i ligan!

Idag är en stor dag- inatt sover lilla I. i sitt rum för första gången! Så skönt... Vi väckte varandra hela tiden... Fast jag har fuskat lite och köpt en skitnice babywatcher med infraröd lcd skärm. Hahaha... Lite avancerat kanske men oj vad skön att trycka på en knapp och se henne tydligt trots att det är kolsvart i rummet och höra henne jättebra! Kommer nog inte att använda funktionen som gör att jag kan prata med henne eller spela nån av de x antal förprogrammerade visorna... Skrämmer nog skiten ur henne .

Fortsatt trevlig helg på er allihopa. Kramar.

• Vitsippa76

Inte här heller... Däremot kunde vi vara med och fira pappas födelsedag och det var ju trevligt. Men dagen får han ha för sig själv i fortsättningen också!

• Vattuman

God förmiddag!
    Ska ut och gå i terrängen nu, hoppas på att mini vill ut efter det!
    Hoppas ni får en härlig söndag!
    Kram

• Macpau

Hej tjejer! har promenerat i nästan två timmar nu i det underbara vädret! Trevlig promenad Liffan och alla nu andra som ska ut/ sätta igång magarna kram kram

• Kissie

Ja vilken underbar dag, blev en massa promenerade och fotograferande för att ha till inbjudningskorten Cool
    Nu när jag inte hunnit sitta vid datan något trodde jag mig nästan ha missat de blivande nykomlingarna.. Men gissningsdatumen har inte passerat ännu...

Skönt att ni mår bra iaf Skrattande

Macpau en sån monitor har jag spanat på, där man kunde spela visor och se barnet verkar supersmidigt.

Härligt med en ny vecka .. Kram

• Vattuman

Nästan 2 timmars promenad i backig terräng --> händer inte ett skit.
    Usch vad tradigt det här börjar bli... Ska till bm imorgon igen, får se om det hänt nåt...
    Nästa vecka bara måste det ju ske, annars blir jag toookig!

• Liffan

Hörni! Den här veckan får ni väl ta och föda barn ändå . Fast igår hade jag en känsla av att Vitsippa var på fl. Det kanske stämmer...

Macpau: hur gick det med sömnen? Herregud vilken avancerad babywatcher! Hoppas den fungerade även i nattdimmorna och inte skrämdes med oombedda godmattvisor...

Kissie: är det inbjudningar till dop du fotar till?

Juristen: envis bebis! Mitt tips är att inte glömma att sova och äta. Blir det utdraget är det skönt med lite krafter kvar. Men fortsätt med promenaderna också såklart. Jag spelade ju volleyboll dagen det satte igång, kanske ett tips :-d

Ha en fin dag!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?