He he ja det hade varit lite dött här ett tag, men nu verkar vi ha vaknat igen en sväng Ja det kanske är något sånt också Tarda, hon verkar onekligen tycka det är väldigt skönt att bada. Vi badar henne i balja så hon har ingen som sitter kvar, men effekten kan nog vara den samma ändå. Kallt och hemskt, när det alldeles nyss var så varmt och skönt. Jag hoppas i vilket fall att det är en övergående fas eftersom det skär i mitt arma hjärta att höra henne skrika så och ändå försöka torka ordentligt.
Jag förstår vad du menar Tarda, jag har också känt mig lite låst hemma och kan också se fram emot när man kanske kan börja känna sig lite mer avslappnad och göra lite fler utflykter, utan att se till att man är hemma innan det är dags för mat nästa gång.
Oj jösses vilka utvecklingssprång hon tar Liffan! Va roligt! eller kanske inte kullebyttorna vid sängdags då, men annars. Här övar vi fortfarande på att få damen att lyfta huvudet när hon ligger på magen och någon rullning har hon inte försökt sig på vad jag kan se, men än så länge har hon ju faktiskt levt längre med sin lilla frejkabyxa än utan, så jag tror hon kommer på det vart det lider. Däremot har hon blivit väldigt generös med leendena nu för tiden och de är så klart de sötaste i hela världen
Ohh va smaskigt med massa tårta Kissie! Härligt med en utekväll med sambon också, men jag förstår hur du känner det inför att lämna bebben hemma med någon annan. Jag hade oerhört svårt att koncentrera mig på slutet när jag var hos frissan och hon "aldrig blev klar någon gång".
Va skönt att det inte verkar vara något allvarligt med ögat i alla fall, jag hoppas det har stabiliserat sig till nästa återbesök så ni kan lägga alltihopa till handlingarna och slippa fler plågsamma besök.
Här har vi en alldeles ensam vecka nu J åkte bort igår kväll och kommer inte hem förrän på måndag igen, vilket känns som en hel evighet just nu...Så om någon är sugen på en utflykt är ni mer än välkomna! Vi har inget inbokat förutom på fredag eftermiddag då jag tänkte försöka pricka in månadsfikat med hembakt på jobbet och presentera lilla R samtidigt.
...och apropå fika, så kan jag när som helst nästa vecka som det ser ut nu, väntar på en installatör som skulle kommit i måndags men fick fel på bilen, men han har inte ringt om ny tid ännu.
Nu ska jag gå och förbereda R's bad eftersom hennes faster är på väg som moraliskt stöd till mig, kram på er