Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Att backa in eller parkera en husvagn är inte så svårt. Jag är ingen lastbilschaufför och jag hade inga problem första gången vi var ute. Ett tips är ju att innan man kör framtill platsen att gå ut och kolla läget..."planera" lite hur man skall köra och sen backa in...tar man det lugnt är det inga problem.Sen har man en vagn med enkel axel så skall man inte vara rädd för att fixa det sista för hand. Brukar gå snabbare än att backa och köra fram och tillbaka.
En enkel axlad vagn flyttar man ganska så lätt på 2 pers om det är en normal gräsplan.
Nu drar vi iväg på semester, första stopp blir "gamleby, camping"!!
Tack, ja det går säkert bra, man e bara lite nervis innan
hyr ni ut era vagnar? vi funderar på det men inte i år då vi vill använda den själv, men nästa år tänkte vi hyra ut den lite grann till typ såna vi känner lite sisådär. kompisars kompisar.
har ni gjort det? vad har ni för erfarenheter av det i såna fall?
2 dagar kvar tills vi får våran vagn, usch dessa dagar går så långsamt, vill ju ha den nu
Hoppas det är ok att jag hänger med i tråden?
Chris: håller med om att jag inte skulle vilja hyra ut min vagn. Precis som ni är vi väldigt rädda om den och har också det i tankarna att dom som hyr säkerligen inte bryr sig om den på det sätt vi gör. Jag vill ju gärna ha en fräsch och fin vagn och ett så högt andrahandsvärde som möjligt skadar ju inte till den dagen vi vill byta till nått nytt.
Har ju redan börjat klia efter en större och snäppet nyare. Vi ska känna efter under vår långresa som börjar på söndag hur vi känner och finns den vagnen vi kollat in kvar då vet vi inte vad som händer .Vore ju skönt med större vagn i fjällen när vi ska stå säsong.