Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
njuter av denna perioden i husvagnen..sol..bad o har lärt ida cyckla
Hej på er! får man hänga på här? är nybliven husvagnsägare
Nu är frågan om jag ska fixa maten innan jag åker ut till vagnen så den bara är att värma där eller om jag ska laga den där. Jag och barnen ska åka ut och fira dotterns födelsedag med bad och mys vid vagnen.
Hej, tack va snälla ni e
Det blev en Adria 503 up heter den. en 2004. ska bli så skoj.
Står ni på samma ställe eller åker ni runt. Vi har tänkt o bara åka runt, ivarje fall denna sommar. jag jobbar hela sommaren. men ej heltid. men sen nästa så blir det en längre tur. men vi kommer nog inte ställa den någonstans tror jag
Är idag hemkommen från Ullared. Där bodde vi i 2 nätter i deras uthyrningsvagnar.
De var fina, men gillar inte riktigt planlösningen. Är ju så nöjd med planlösningen i vår vagn, men den börjar bli till åren så vi hoppas hitta en liknande fast större och nyare. Måste ha E-kort först bara innan;)
I morgon rullar vår husvagn till Dalarna där vi ska hälsa på vänner över helgen, skönt att ha eget boende med sig och kunna rå om sig själva.