• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • trazzlan
    Wilowa skrev 2010-06-17 15:02:41 följande:
    Härligt!

Idag var jag ut en snabbsväng till vår husvagn, den står ju uppställd bara fem kilometer härifrån. Vi hade fått nya grannar och de hade lyckats med konststycket att använda tre platser samtidigt. På en hade de husvagnen, på den andra bilen och på den tredje sin utemöbel.
    Då får ni vara glada att de inte tar er plats också Vem vet nästa gbång ni kommer har de satt upp en studsmatta i ert förtält
    Fyra fina flickor och en trött mamma
  • Wilowa
    trazzlan skrev 2010-06-18 08:36:55 följande:
    Då får ni vara glada att de inte tar er plats också Vem vet nästa gbång ni kommer har de satt upp en studsmatta i ert förtält
    Ja vem vet.

Nu ska jag bara försöka komma fram till barnmottagningen, sedan ska jag och barnen göra en sväng bland annat till IKEA och sedan bär det ut till vagnen. Nu räknar jag med att jag och barnen ska bo där ute mer eller mindre hela tiden tills vi ska ta hem vagnen igen om två veckor. Fast först måste jag ha en sopborste med skaft, för jag vägrar krypa runt i förtältet och sopa med en liten borste igen.
  • städfia

Nu bär det av mot en helg i husvagnen, tillsammans med en massa andra husvagnfolk

• Mikah
    städfia skrev 2010-06-18 16:09:13 följande:
    Nu bär det av mot en helg i husvagnen, tillsammans med en massa andra husvagnfolk
    Så roligt, hoppas ni får en toppenhelg utan regn.

Jmm Vågar jag skriva när han kör upp? Det betyder inte otur väl. Man räknar ju nästan med att han ska klara det då han kört med husvagn flera år. Tyvärr måste man vänta 2 veckor med uppkörningen när det gäller BE och han har fått en tid exakt då.
  • rosaid

ingen husvagn för oss.men väl en stuga på råå vallar.....tyskalandresa...

• Gunsan75

Har precis bokat vår första camping för denna säsong.
    Blir midsommarfirande på Härjarö Resort. Sist vi var där slutade det med dramatik och helikopterfärd för mig och dottern, det tänkte vi hoppa över denna gång.

• Wilowa
    Gunsan75 skrev 2010-06-21 10:00:50 följande:
    Har precis bokat vår första camping för denna säsong.
    Blir midsommarfirande på Härjarö Resort. Sist vi var där slutade det med dramatik och helikopterfärd för mig och dottern, det tänkte vi hoppa över denna gång.
    Oj det lät allvarligt! Vad hände? Fast vi får hoppas att ni slipper det den här gången då.
  • Gunsan75
    Wilowa skrev 2010-06-21 10:13:06 följande:
    Oj det lät allvarligt! Vad hände? Fast vi får hoppas att ni slipper det den här gången då.
    Vår dotter fick en hjärtstopp, men nu har hon fått ett nytt hjärta så det skall inte behöva upprepas.
  • Wilowa
    Gunsan75 skrev 2010-06-21 10:29:44 följande:
    Vår dotter fick en hjärtstopp, men nu har hon fått ett nytt hjärta så det skall inte behöva upprepas.
    Usch, skönt att det gick bra!
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !