Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Dom var så vänliga på Hansa Gårds camping där vi står försäsong att vi får stå kvar över midsoomaren under samma villkor som försäsong ( vi betalar bara då vi är i vagnen). Så för oss blir det Hansa Gårds Camping på midsommaren tillsammans med 2 andra familjer som också står där.
Sen drar vi hem vagnen och den hinner stå hemma 2 helger innan vi drar iväg på semster i 4 veckor. Då skall vi besöka Finland, Kalix, Byske Havsbad, Höga Kusten, Söderhamn, Kolmården och Öland
Hello!
Låter mysigt Jenny, förresten hur trivs ni med nya vagnen, har ju glömt att fråga, skäms på mig.
Vi skulle åkt ut i helgen, men vi har skaffat oss en ny familjemedlem + att vädret ska vara halvdassigt, så vi blir hemma denna helgen. Nästa helg åker vi till Maria med familj som står försäsong i Fjällbacka cc-camping.
Semstra kommer vi att göra i Skånelandet, hem för lite saker, tillbaka ut i vagnen, men vart är inte 100 bestämt.
camilla: vi trivs toppen! e super nöjda. Skall in med den för lite justeringar, vi har ju inte haft den inne på leveranskontroll eftersom vi hämtade hem den själva. så där e lite o justera. Men den e toppen!!
Härligt ni kommer till skåneland
chris: vi hade lite planer på hansa i midsommar men de var fler hundra dyrare än tylösand så de blev där o så lit enärmre för kompisen som kör upp över helgen. Eventuellt blir de hansa sen efter midsommar däremot
jimm flera hundra var det inte 250 kr hiihih!!! sedan beror det ju på vad man vill ha på midsommar !
midsommar på campingen är fullt utrustade för barn och familjen man hinner knappt med att fixa maten hahaha
chris vad bra att du var snälla mot er!Nu åker jag ner till husvagnen imån långledig nu gott!
250 är väl flera hundra, det är ju två, nästan tre. Tur vi alla är olka & väljer olika campingar, hur skulle det annars se ut? ;)
Skönt att ni trivs med vagnen! :)
Nämen vilken underbar tråd! Den här ska jag läsa mer grundligt ikväll när jag kommer hem från jobbet. Jag (vi) älskar att campa och i år drar vi på tält och bil semester genom Europa med målet inställt på Slovenien.
Hittade er igen Jag hängde lite med er förra sommaren men har inte haft någon inspiration i vinter. Vi har fått en liten bebis i oktober och nu ska vi ta oss samman i helgen hoppas jag, och ställa upp vår husvagn. Nu längtar jag verkligen ut igen och vi planerar att ställa upp oss i Katrineholm. Hoppas att det funkar och att det inte regnar fööör mycket
Idag ska vi testa säsongscamping i regnet!
Usch nu har luften gått ur oss lite. Det visade sig att just den campingen som vi skulle ställa upp för har tagit bort säsongsplatserna så det kostade 200/dygn oavsett hur länge man står. Det blir ju skitdyrt och vi kommer ju inte utnyttja vagnen såå mycket eftersom vi är begåvade med fyra tonåringar som har andra planer än att campa med oss....surar och tänker ut en annan lösning...