Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Här i Vänersborg är en finfin camping!
Vi tittar lite efter vinterförtält på Blocket...vad ska man tänka på när man köper ett sådant? Passar de till alla vagnar? passar även ädre tält till nyare vagnar? Är det djupbegränsningar på tälten om man ska stå på campingen i Tandådalen?
Sedan underar vi, ni som drar era vagnar på vintern, vad har ni för däck?
Jo, jag vet att vi går mot sommarsäsongen nu, men det är så kallt att det känns som det är vinter än.
Nu har vi bokat ytterligare en camping...en månad här hemma. Det ska bli så skönt för jag är ledig större delen av den månaden, men inte min man.
Hej på er! Tassar in i tråden med en liten fråga. Är det någon som har erfarenhet av Ekerums Camping på Öland? Vad tyckte ni? Jag har bokat en stuga där i sommar och nu vill jag veta allt, bra och dåligt, lämpliga aktiviteter för barnen, 5 och 7 år, osv. tack!
Vi har nu bokat Hafsten camping och nu undrar jag om ni har tips på aktiviteter i närheten?
Vad får man inte missa?
Hej campare!
Välkommen magnooli. Vi hade också Ikeas billiga som på den tiden var helt vit. Tror den hette antilop. Den har i alla fall avtagbara ben och glömsgärna ute iregn så att blir duschad . Gicka att få plats med både inne och ute.