Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Tolta: kolal varmvattenberedaren o under lådor etc så att det inte läcker vatten någonstans nrä du kör kraarna både på kallt o varmt. har du otur har de varit kallare i vagnen under natten o tyvärre kranen o varmvattenberedaren känsliga för frost. Men jag hålelr tummarna att de klarat sig men OM de hänt e de ju bättre o se de i tid inann de gör skada i vagnen
chriss: vi kommer tömma ur vattnet när vi kommer dit o tappa på nytt, tyvärr hann vi inte med det sist när vi lämnade. Känns ju inte så fräscht med 10dagar gammalt vatten..... man borde ju kunan skippa värmen nu framöver men å andra sidan om man bara kräver tatd e skall vara låt säga 7 grader i vagnen så går den ju bara på om de e kallare o vi har ju el på mätare va får ni föresten betala för er plats? vi komemr stå dryga 6 v o om vi skulel stått 10v hade vi fått rpis på 3500+ el, nu nrä de blev kortare o vi hade ställt upp vagnen, de blev ju tight m tid nrä vi fick veta att vi kunde hämta hem vagnen o utan dragbil..... så blev de3000 + el..... tyvärr kommer vi itne hinan nyttja den så mycke som vi skulel önskat känns de som, men men, skönt o ha dne på plats iallafall
tolta: nej de har säkert klarat sig, men bättre o kolla en gång för mycke än en gång för lite....
chris: så ni betalar bara de dagar ni är där så att säga?
ja om vi slår ut vårat pris på de antal nätter vi räknar med att vara i vagnen så komemr de bli 250kr+ el. men vi får se de så att allt e klart o vi kan bara njuta o jag kan utgå därifrån till jobb, hade vi skullat campa runt hade vi inte kunant använda vagnen varannan helg då jag jobbar
Ingen som vet något om Hunnebostrand camping & stugor?