Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
libero-japp det var en tant som hade säsongsplats men sålde vinskyddet 25 m färdigt sytt för hela 200 kr billigt=) och smidigt med när det är hällor längst upp man bara trä i pinnarna behöver alrig spika i tyget!
Med våran förra vagn som hade totaltvikt på 1700kg så drog våran Passat Diesel 1l/mil. Nu med våran nya vagn som är tyngre och större 2000kg och boggie så dra den ca 1,05l/mil. Våran förra vagn drog vi även med våran förra bil som var en Audi bensin och den drog ca 1,7l/mil med vagnen :.-(...ett skäl till varför vi ville ha diesel på den nya bilen. På Passaten har vi 4 hjulsdrift också så den drar ju lite mera med det än om det skulle ha varit en "vanlig".
Är det någon som kan hjälpa mig med ett campingförslag. På tisdag-onsdag ska vi åka till Mora. Vi hade tänkt åka ca halva vägen på tisdagkvällen, kör från Göteborg. Finns det någon camping på vägen med Quick stop? Vi kommer bara sova och sen dra vidare på morgonen igen.
hej hopp
Vi sneglar på en kia sorento 2008 alt 2009 nu...Annars har vi en opel frontera eftersom min bil inte får dra vagnen...